Konceptualni okvir društveno odgovornog poslovanja

Definicije korporacijske društvene odgovornosti prolazile su svoju evoluciju, pa se sada pojam koristi naizmjenično s pojmovima “društvene odgovornosti”, “održivoga razvoja”, “korporacijskoga građanstva”. Također, pojam je povezivan sa srodnim područjem poslovnog ugleda, pri čemu je nerazvijena korp...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffdi.ZAG01000533219/Details
Matična publikacija: Medianali
3 (2009), 5 ; str. 163-184
Glavni autor: Tafra-Vlahović, Majda (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Online pristup: Medianali
LEADER 01872naa a2200301 i 4500
001 ZAG01000533219
003 HR-ZaZAG
005 20120424120827.0
007 ta
008 100830s2009 ci | |||| ||hrv
035 |9 (HR-ZaNSK)000742110 
035 |a (HR-ZaZAG)000533219 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a hrv  |b eng 
044 |a ci  |c hr 
100 1 |a Tafra-Vlahović, Majda 
245 1 0 |a Konceptualni okvir društveno odgovornog poslovanja /  |c Majda Tafra-Vlahović. 
504 |a Bibliografske bilješke uz tekst ; 25 jed 
504 |a Summary 
520 |a Definicije korporacijske društvene odgovornosti prolazile su svoju evoluciju, pa se sada pojam koristi naizmjenično s pojmovima “društvene odgovornosti”, “održivoga razvoja”, “korporacijskoga građanstva”. Također, pojam je povezivan sa srodnim područjem poslovnog ugleda, pri čemu je nerazvijena korporacijska društvena odgovornost velika opasnost za ugled, a razvijena korporacijska društvena odgovornost jest osiguranje od štete za ugled, koje je vidljivo u poslovnom upravljanju prema dokazano najboljim praksama. Takvo se pak upravljanje odražava u izvješćivanju o trostrukom učinku - na ekonomskom, ekološkom i društvenom planu. Unutar globalnog biznisa sintagme kao korporacijska odgovornost, pošteno upravljanje i održiv razvoj postali su dio svakodnevnog poslovanja, a narasla očekivanja društva sve su veća 
773 0 |t Medianali  |x 1846-436X  |g 3 (2009), 5 ; str. 163-184 
998 |a luko100830 
LKR |a ANA  |b 529647  |l ZAG01  |m Konceptualni okvir društveno odgovornog poslovanja /  |n Medianali  |v 3 (2009), 5 ; str. 163-184 
OWN |a FFDI 
856 4 2 |u http://hrcak.srce.hr/medianali  |y Medianali 
PLK |a UP  |l ZAG01  |b 000529647  |m Konceptualni okvir društveno odgovornog poslovanja /  |n Medianali