The value of cross-sector partnership

Cilj rada je bio istražiti kako tvrtka putem među-sektorskog partnerstva može doprinijeti osposobljavanju lokalnih zajednica za očuvanje vodnog fonda. Empirijsko je istraživanje pružilo dokaze o uspješnosti jednog partnerstva za održivi razvoj s dodanom vrijednošću. To nije bilo samo među-sektorsko...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffdi.ZAG01000533277/Details
Matična publikacija: Medianali
3 (2009), 6 ; str. 133-156
Glavni autor: Tafra-Vlahović, Majda (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: eng
Online pristup: Medianali
LEADER 01865naa a2200313 i 4500
001 ZAG01000533277
003 HR-ZaZAG
005 20120424145635.0
007 ta
008 100831s2009 ci | |||| ||eng
035 |9 (HR-ZaNSK)000742192 
035 |a (HR-ZaZAG)000533277 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a eng  |b hrv 
044 |a ci  |c hr 
100 1 |a Tafra-Vlahović, Majda 
245 1 4 |a The value of cross-sector partnership :  |b a case /  |c Majda Tafra-Vlahović. 
300 |b Ilustr. 
504 |a Bibliografija: str. 155-156 
504 |a Sažetak 
520 |a Cilj rada je bio istražiti kako tvrtka putem među-sektorskog partnerstva može doprinijeti osposobljavanju lokalnih zajednica za očuvanje vodnog fonda. Empirijsko je istraživanje pružilo dokaze o uspješnosti jednog partnerstva za održivi razvoj s dodanom vrijednošću. To nije bilo samo među-sektorsko već i među-nacionalno partnerstvo što je kao kvaliteta dodalo osobitu sinergijsku vrijednost projektu na globalnoj razini. Partnerstvo je imalo tri strateška uporišta: osvještavanje, osposobljavanje i obrazovanje, uz to premošćivanje međa nacionalnih i supranacionalnih sustava koje je osnažilo sinergijski učinak. Pristup interesnih skupina, suradnja, razmjena informacija, dvosmjerna simetrična komunikacija, izgradnja partnerskih mreža i financijska učinkovitost odnosno vrijednost za novac bile su dodane vrijednosti 
773 0 |t Medianali  |x 1846-436X  |g 3 (2009), 6 ; str. 133-156 
998 |a luko100831 
LKR |a ANA  |b 529647  |l ZAG01  |m The Value of Cross-sector Partnership : a case /  |n Medianali  |v 3 (2009), 6 ; str. 133-156 
OWN |a FFDI 
856 4 2 |u http://hrcak.srce.hr/medianali  |y Medianali 
PLK |a UP  |l ZAG01  |b 000529647  |m The Value of Cross-sector Partnership : a case /  |n Medianali