Ljetna škola u prirodi u 5. razredu osnovne škole
Ljetna škola u prirodi je posebni oblik odgojno-obrazovnog procesa koji organizira škola izvan mjesta stalnog boravka, najčešće na moru. Osnovni cilj je, pored učenja plivanja, da učenici spoznaju morski i primorski svijet te da se odgoje u duhu očuvanja prirode. Zbog mnogobrojnih razloga ova škola...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffdi.ZAG01000537021/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Metodički ogledi 16 (2009), 1/2(29/30) ; str. 143-147 |
Glavni autor: | Vidic, Lidija (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
Predmet: | |
Online pristup: |
Metodički ogledi |
LEADER | 02463naa a2200325 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | ZAG01000537021 | ||
003 | HR-ZaZAG | ||
005 | 20120605113819.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 100915s2009 ci | |||| ||hrv | ||
035 | |9 (HR-ZaNSK)000743113 | ||
035 | |a (HR-ZaZAG)000537021 | ||
040 | |a HR-ZaNSK |b hrv |c HR-ZaNSK |e ppiak | ||
041 | 0 | |a hrv |b eng | |
044 | |a ci |c hr | ||
080 | |a 371.3 | ||
100 | 1 | |a Vidic, Lidija | |
245 | 1 | 0 | |a Ljetna škola u prirodi u 5. razredu osnovne škole / |c Lidija Vidic. |
504 | |a Bibliografija: 2 jed | ||
504 | |a Summary | ||
520 | |a Ljetna škola u prirodi je posebni oblik odgojno-obrazovnog procesa koji organizira škola izvan mjesta stalnog boravka, najčešće na moru. Osnovni cilj je, pored učenja plivanja, da učenici spoznaju morski i primorski svijet te da se odgoje u duhu očuvanja prirode. Zbog mnogobrojnih razloga ova škola ima veliku ulogu i važnost u djetetovu razvoju. U njoj se po posebnom odgojno-obrazovnom programu cijelo vrijeme isprepliću različiti odgojni i obrazovni sadržaji i aktivnosti iz različitih predmetnih područja. Naglasak je na školi plivanja koju izvode učitelji plivanja. Učenje protječe prema unaprijed pripravljenom programu i kroz igru. U skupinama, koje se razlikuju po stupnju zahtjevnosti, učenici uče, tj. usavršavaju osnovne plivačke tehnike. Razredni učitelji brinu za učenike te za izvedbu ostalih djelatnosti: sportskih, prirodoslovnih, društvenih, literarnih, estetskih, zabavnih i drugih sadržaja. Sve bi trebalo biti poučno, odgojno, doživljajno bogato, kreativno, zabavno, ugodno i privlačno za učenike. U ovoj školskoj godini je naša ljetna škola bila organizirana u Punteželi (Hrvatska). Trajala je šest dana tijekom lipnja, a na kraju ljetne škole među učenicima je provedena anketa. Rezultati su pokazali da su svi sudionici bili vrlo zadovoljni programom, izvedbom i djelatnostima | ||
653 | |a Metodika nastave |a Ljetna škola | ||
773 | 0 | |t Metodički ogledi |x 0353-765X |g 16 (2009), 1/2(29/30) ; str. 143-147 | |
998 | |a boko100915 |c zvdo111129 | ||
LKR | |a ANA |b 52507 |l ZAG01 |m Ljetna škola u prirodi u 5. razredu osnovne škole / |n Metodički ogledi |v 16 (2009), 1/2(29/30) ; str. 143-147 | ||
OWN | |a FFDI | ||
856 | 4 | 2 | |u http://hrcak.srce.hr/metodicki-ogledi |y Metodički ogledi |
PLK | |a UP |l ZAG01 |b 000052507 |m Ljetna škola u prirodi u 5. razredu osnovne škole / |n Metodički ogledi |