Model optimalnoga web okruženja za e-marketing vjerskih organizacija u Republici Hrvatskoj
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffdi.ZAG01000595006/Similar |
---|---|
Matična publikacija: |
Ekonomski vjesnik 26 (2013), 2 ; str. 428-450 |
Glavni autor: | Dukić, Stojanka (-) |
Ostali autori: | Dukić, Branimir (-), Ružić, Ivan, ekonomist |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
Predmet: | |
Online pristup: |
Elektronička verzija članka |
APA stil citiranja
Dukić, S., Dukić, B., & Ružić, I. (2013). Model optimalnoga web okruženja za e-marketing vjerskih organizacija u Republici Hrvatskoj: Model optimalnoga web okruženja za e-marketing vjerskih organizacija u Republici Hrvatskoj. Ekonomski vjesnik, p. 6.
Chicago stil citiranjaDukić, Stojanka, Branimir Dukić, and Ivan Ružić. "Model optimalnoga web okruženja za e-marketing vjerskih organizacija u Republici Hrvatskoj: Model optimalnoga web okruženja za e-marketing vjerskih organizacija u Republici Hrvatskoj." 2013: 6.
MLA stil citiranjaDukić, Stojanka, Branimir Dukić, and Ivan Ružić. "Model optimalnoga web okruženja za e-marketing vjerskih organizacija u Republici Hrvatskoj: Model optimalnoga web okruženja za e-marketing vjerskih organizacija u Republici Hrvatskoj." 2013: 6.