Model optimalnoga web okruženja za e-marketing vjerskih organizacija u Republici Hrvatskoj

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffdi.ZAG01000595006/Similar
Matična publikacija: Ekonomski vjesnik
26 (2013), 2 ; str. 428-450
Glavni autor: Dukić, Stojanka (-)
Ostali autori: Dukić, Branimir (-), Ružić, Ivan, ekonomist
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Predmet:
Online pristup: Elektronička verzija članka

APA stil citiranja

Dukić, S., Dukić, B., & Ružić, I. (2013). Model optimalnoga web okruženja za e-marketing vjerskih organizacija u Republici Hrvatskoj: Model optimalnoga web okruženja za e-marketing vjerskih organizacija u Republici Hrvatskoj. Ekonomski vjesnik, p. 6.

Chicago stil citiranja

Dukić, Stojanka, Branimir Dukić, and Ivan Ružić. "Model optimalnoga web okruženja za e-marketing vjerskih organizacija u Republici Hrvatskoj: Model optimalnoga web okruženja za e-marketing vjerskih organizacija u Republici Hrvatskoj." 2013: 6.

MLA stil citiranja

Dukić, Stojanka, Branimir Dukić, and Ivan Ružić. "Model optimalnoga web okruženja za e-marketing vjerskih organizacija u Republici Hrvatskoj: Model optimalnoga web okruženja za e-marketing vjerskih organizacija u Republici Hrvatskoj." 2013: 6.