How children learn the meanings of words

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:110660/Details
Glavni autor: Bloom, Paul (-)
Vrsta građe: Knjiga
Jezik: eng
Impresum: Cambridge, Mass. ; London : The MIT Press, 2000.
Nakladnička cjelina: Learning, development, and conceptual change : A Bradford Book
Predmet:
LEADER 01021nam a22003257i 4500
003 HR-ZaFF
005 20210428164739.0
008 020101s2000 ||| |||||||||| ||eng|d
999 |c 110660  |d 110660 
020 |a 0262024691 
035 |a HR-ZaFF linL1851 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
080 |a 81'37 
100 1 |a Bloom, Paul 
245 1 0 |a How children learn the meanings of words /  |c Paul Bloom. 
260 |a Cambridge, Mass. ;  |a London :  |b The MIT Press,  |c 2000. 
300 |a XII, 300 str. ;   |c 23 cm 
490 0 |a Learning, development, and conceptual change : A Bradford Book 
504 |a Str. 267: Bibliografija 
504 |a Str. 291: Autorsko kazalo 
504 |a Str. 297: Predmetno kazalo 
653 |a lingvistika 
653 |a semantika 
653 |a učenje jezika u djece 
653 |a lingvistička antropologija 
653 |a značenje riječi 
942 |b LIB  |c KNJ  |d LIN | 801.54 | B | H  |h EB06.4  |i BLO H  |6 EB064_BLO_H 
991 |a lin16200 
992 |a LO  |b SBI  |c 200201 
993 |a lin