|
|
|
|
LEADER |
01265nam a22003497i 4500 |
005 |
20120102233614.0 |
008 |
051029s2005 hr |||||||||| ||hrv|d |
020 |
|
|
|a 9539838991
|
035 |
|
|
|a HR-ZaFF pedL328
|
035 |
|
|
|a HR-ZaFF talL11366
|
035 |
|
|
|a HR-ZaFF psiL5256
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFF
|b hrv
|c HR-ZaFF
|e ppiak
|
041 |
1 |
|
|a hrv
|h ger
|
080 |
|
|
|a 37.025/.026+371.311.5:371.12/.13
|
084 |
|
|
|2 APA CC
|a 3530
|
100 |
1 |
|
|a Meyer, Hilbert
|
245 |
1 |
0 |
|a Što je dobra nastava? /
|c Hilbert Meyer ; preveo s njemačkoga Vladimir Adamček.
|
260 |
|
|
|a Zagreb :
|b Erudita,
|c 2005.
|
300 |
|
|
|a 190 str. ;
|c 21 cm
|
500 |
|
|
|a Prijevod djela: Was ist guter Unterricht?
|
504 |
|
|
|a Str. 174-190: Bibliografija
|
505 |
0 |
|
|a Sadržaj: Deset obilježja dobre nastave -- Vježbe za promišljanje -- Teorijski okvir
|
653 |
|
0 |
|a didaktika
|a didaktička karta
|
653 |
|
0 |
|a nastava
|a metode i postupci
|
653 |
|
0 |
|a kompetencije nastavnika
|a podučavanje
|a iskustveno znanje
|a znanstveno znanje
|
700 |
1 |
|
|4 trl
|a Adamček, Vladimir.
|
942 |
|
|
|d PED | 371.3 | MEY | š
|d TAL | 37 | MEYER | š
|c KNJ
|d PSI | 3530 | 2005 | MEY
|
992 |
|
|
|a PE
|b VN
|
992 |
|
|
|a TA
|b NR
|c 20080125
|
992 |
|
|
|a PS
|b MG
|c 20051220
|
993 |
|
|
|a PS-ispitna literatura
|
999 |
|
|
|c 135035
|d 135035
|