Kako razgovarati s djecom da bi bolje učila

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:142947/Details
Glavni autor: Faber, Adele (-)
Ostali autori: ... [et al.] (-)
Vrsta građe: Knjiga
Jezik: hrv
Impresum: Zagreb : Mozaik knjiga, 2000.
Predmet:
LEADER 01584nam a2200337ui 4500
003 HR-ZaFF
008 060623s2000 |||a |||||||||| ||hrv|d
999 |c 142947  |d 142947 
020 |a 9531966923 
035 |a HR-ZaFF pedL8100 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
041 1 |a hrv 
080 |a 159.953.5:159.922.7:37.064.1:371.322.7:371.53/.54 
100 1 |a Faber, Adele 
245 1 0 |a Kako razgovarati s djecom da bi bolje učila :  |b kod kuće i u školi /  |c Adele Faber ...[et al.] ; prevela s engleskog Daria Cindrić. 
260 |a Zagreb :  |b Mozaik knjiga,  |c 2000. 
300 |a 248 str. :   |b ilustr. ;   |c 20 cm 
500 |a Prijevod djela: How to talk so kids can learn - at home and in school 
505 8 |a Kako je nastala ova knjiga -- Tko je "ja" -- Kako izići na kraj s osjećajima koji ometaju učenje -- Sedam vještina koje potiču djecu na suradnju -- Zamke kažnjavanja - alternativa koja vodi samodisciplini -- Zajedničko rješavanje problema - šest koraka za poticanje dječje kreativnosti i posvećenosti radu -- Pohvala koja ne ponižava, kritika koja ne vrijeđa -- Kako osloboditi dijete uloge koja mu je nametnuta? -- Partnerstvo između roditelja i nastavnika -- Čuvar snova 
653 |a dječja psihologija 
653 |a učenje 
653 |a razgovor 
653 |a suradnja roditelja i nastvanika 
653 |a pamćenje 
653 |a usvajanje gradiva 
653 |a pohvale 
653 |a kazne 
700 0 |a ... [et al.] 
942 |b LIB  |c KNJ  |d PED | 371.3 | FAB | k  |h BF09  |i FAB k  |6 BF09_FAB_K 
991 |a ped16802 
992 |a PE  |b VN  |c 20060623