|
|
|
|
LEADER |
01584nam a2200337ui 4500 |
003 |
HR-ZaFF |
008 |
060623s2000 |||a |||||||||| ||hrv|d |
999 |
|
|
|c 142947
|d 142947
|
020 |
|
|
|a 9531966923
|
035 |
|
|
|a HR-ZaFF pedL8100
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFF
|b hrv
|c HR-ZaFF
|e ppiak
|
041 |
1 |
|
|a hrv
|
080 |
|
|
|a 159.953.5:159.922.7:37.064.1:371.322.7:371.53/.54
|
100 |
1 |
|
|a Faber, Adele
|
245 |
1 |
0 |
|a Kako razgovarati s djecom da bi bolje učila :
|b kod kuće i u školi /
|c Adele Faber ...[et al.] ; prevela s engleskog Daria Cindrić.
|
260 |
|
|
|a Zagreb :
|b Mozaik knjiga,
|c 2000.
|
300 |
|
|
|a 248 str. :
|b ilustr. ;
|c 20 cm
|
500 |
|
|
|a Prijevod djela: How to talk so kids can learn - at home and in school
|
505 |
8 |
|
|a Kako je nastala ova knjiga -- Tko je "ja" -- Kako izići na kraj s osjećajima koji ometaju učenje -- Sedam vještina koje potiču djecu na suradnju -- Zamke kažnjavanja - alternativa koja vodi samodisciplini -- Zajedničko rješavanje problema - šest koraka za poticanje dječje kreativnosti i posvećenosti radu -- Pohvala koja ne ponižava, kritika koja ne vrijeđa -- Kako osloboditi dijete uloge koja mu je nametnuta? -- Partnerstvo između roditelja i nastavnika -- Čuvar snova
|
653 |
|
|
|a dječja psihologija
|
653 |
|
|
|a učenje
|
653 |
|
|
|a razgovor
|
653 |
|
|
|a suradnja roditelja i nastvanika
|
653 |
|
|
|a pamćenje
|
653 |
|
|
|a usvajanje gradiva
|
653 |
|
|
|a pohvale
|
653 |
|
|
|a kazne
|
700 |
0 |
|
|a ... [et al.]
|
942 |
|
|
|b LIB
|c KNJ
|d PED | 371.3 | FAB | k
|h BF09
|i FAB k
|6 BF09_FAB_K
|
991 |
|
|
|a ped16802
|
992 |
|
|
|a PE
|b VN
|c 20060623
|