|
|
|
|
LEADER |
01095nam a2200325ui 4500 |
003 |
HR-ZaFF |
005 |
20230113142415.0 |
008 |
060327s2004 |||a |||||||||| ||hrv|d |
999 |
|
|
|c 142986
|d 142986
|
020 |
|
|
|a 9532009809
|
035 |
|
|
|a HR-ZaFF pedL8139
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFF
|b hrv
|c HR-ZaFF
|e ppiak
|
041 |
1 |
|
|a hrv
|
080 |
|
|
|a 371.3:37.026(035)
|
100 |
1 |
|
|a Barth, Britt-Mary
|
245 |
1 |
0 |
|a Razumjeti što djeca razumiju :
|b struktura znanja i njegovo oblikovanje : problemi prijenosa znanja /
|c Britt-Mari Barth ; [prevela Andrea Beata Jelić ; ilustracije Marc Chavlin].
|
260 |
|
|
|a Zagreb :
|b Profil Internacional,
|c 2004.
|
300 |
|
|
|a 160 str. :
|b ilustr. ;
|c 24 cm
|
440 |
|
0 |
|a Profil Akademija
|
500 |
|
|
|a Prijevod djela: Le Savoir en construction
|
504 |
|
|
|a Str. 151-157: Bibliografija
|
504 |
|
|
|a Str. 158-160: Kazalo
|
653 |
|
|
|a znanje
|
653 |
|
|
|a oblikovanje znanja
|
653 |
|
|
|a podučavanje
|
653 |
|
|
|a didaktička načela
|
653 |
|
|
|a nastavna načela
|
942 |
|
|
|b LIB
|c KNJ
|d PED |
|h BF08
|i BAR r
|6 BF08_BAR_R
|
991 |
|
|
|a ped18011
|
992 |
|
|
|a PE
|b IP
|c 20060327
|