|
|
|
|
LEADER |
10562nam a22024857i 4500 |
005 |
20120102234232.0 |
008 |
061001s1998 hr |||||||||| ||hrv|d |
020 |
|
|
|a 9536343126
|
035 |
|
|
|a HR-ZaFF komL3869
|
035 |
|
|
|a HR-ZaFF sfbL87
|
035 |
|
|
|a HR-ZaFF gerL3
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFF
|b hrv
|c HR-ZaFF
|e ppiak
|
041 |
1 |
|
|a hrv
|h ger
|
080 |
|
|
|a 792.2 + 82.0-2
|
080 |
|
|
|a 82.0-2
|
080 |
|
|
|a 82.01-2
|
080 |
|
|
|a 821.112.2
|
100 |
1 |
|
|a Pfister, Manfred
|
245 |
1 |
0 |
|a Drama :
|b teorija i analiza /
|c Manfred Pfister ; s njemačkog preveo Marijan Bobinac.
|
260 |
|
|
|a Zagreb :
|b Hrvatski centar ITI,
|c 1998.
|
300 |
|
|
|a 450 str. ;
|c 20 cm
|
440 |
|
0 |
|a Udžbenici Sveučilišta u Zagrebu = Manualia Universitatis studiorum Zagrebiensis.
|p Biblioteka Mansioni
|
500 |
|
|
|a Prijevod djela: Das Drama, Theorie und Analyse.
|
504 |
|
|
|a Str. 413-448 i uz tekst: Bibliografija.
|
504 |
|
|
|a Str. 449: Popis prijevoda citiranih tekstova.
|
504 |
|
|
|a Kazalo
|
505 |
0 |
|
|a Uvodna bilješka
|
505 |
0 |
|
|a 1. Drama i dramsko
|
505 |
0 |
|
|a 1.1. O stanju istraživanja
|
505 |
0 |
|
|a 1.1.1. Nastavak djelovanja normativno-deduktivnih teorija drame
|
505 |
0 |
|
|a 1.1.2. Strukturalistički deficit
|
505 |
0 |
|
|a 1.1. Kriterij govora i dijalog
|
505 |
0 |
|
|a 1.2.1. Narativna i dramska govorna situacija
|
505 |
0 |
|
|a 1.2.2. Komunikacijski model narativnih i dramskih tekstova
|
505 |
0 |
|
|a 1.2.3. Apsolutnost dramskih tekstova
|
505 |
0 |
|
|a 1.2.4. Prostorno-vremenska struktura narativnih i dramskih tekstova
|
505 |
0 |
|
|a 1.2.5. Dijalog u dramskim i narativnim tekstovima
|
505 |
0 |
|
|a 1.3. Drama kao multimedkjski oblik prikazivanja
|
505 |
0 |
|
|a 1.3.1. Dramski tekst kao scenski realizirani tekst
|
505 |
0 |
|
|a 1.3.2. Repertoar kodova i kanala
|
505 |
0 |
|
|a 1.3.3. Kolektivnost produkcije i recepcije
|
505 |
0 |
|
|a 1.4. Drama u kontekstu izvedbi na javnim mejstima
|
505 |
0 |
|
|a 1.5. Problem definicije drame
|
505 |
0 |
|
|a 1.5.1. Kritika postojećih definicija
|
505 |
0 |
|
|a 1.5.2. Kriteriji razlikovanja dramskih tekstova
|
505 |
0 |
|
|a 2. Drama i kazalište
|
505 |
0 |
|
|a 2.1. Književni supstrat teksta i scenska realizacija
|
505 |
0 |
|
|a 2.1.1. Književna i kazališna recepcija
|
505 |
0 |
|
|a 2.1.2. Glavni i pomoćni tekst
|
505 |
0 |
|
|a 2.1.3. Scenske upute u pomoćnom tekstu
|
505 |
0 |
|
|a 2.1.4. Implicitne scenske upute u glavnom tekstu
|
505 |
0 |
|
|a 2.1.5. Nepostojanost determiniranja uprizorenog teksta kroz njegov književni supstrat
|
505 |
0 |
|
|a 2.1.6. Suodnos znakovnih sustava
|
505 |
0 |
|
|a 2.2. Dramski tekst i oblik kazališta
|
505 |
0 |
|
|a 2.2.1. Odnos između pozornice i gledališta
|
505 |
0 |
|
|a 2.2.2. Odnos između realnoga scenskog prostora i fiktivnog mjesta radnje
|
505 |
0 |
|
|a 2.2.3. Odnos između glumca i fiktivnog lika
|
505 |
0 |
|
|a 2.3. Ekskurs: drama i film
|
505 |
0 |
|
|a 2.4. Kazalište kao društvena institucija
|
505 |
0 |
|
|a 2.4.1. Javnost dramske komunikacije
|
505 |
0 |
|
|a 2.4.2. Model vanjskog komunikacijskog sustava dramskih tekstova
|
505 |
0 |
|
|a 2.4.3. Sociologija autora
|
505 |
0 |
|
|a 2.4.4. Sociologija medija
|
505 |
0 |
|
|a 2.4.5. Sociologija recepcije
|
505 |
0 |
|
|a 2.4.6. Sociologija sadržaja
|
505 |
0 |
|
|a 2.4.7. Sociologija simboličnih oblika
|
505 |
0 |
|
|a 2.5. Dramski tekst i publika
|
505 |
0 |
|
|a 2.5.1. Kolektivna recepcija i prijenos informacija
|
505 |
0 |
|
|a 2.5.2. Socijalna psihologija kolektivne recepcije
|
505 |
0 |
|
|a 2.5.3. Feedback između publike i pozornice
|
505 |
0 |
|
|a 3. Prijenos informacija
|
505 |
0 |
|
|a 3.1. Uvodna metodička napomena
|
505 |
0 |
|
|a 3.1.1. Matematički pojam informacije
|
505 |
0 |
|
|a 3.1.2. Informacija u vanjskom i unutrašnjem komunikacijskom sustavu
|
505 |
0 |
|
|a 3.2. Prethodna informiranost i obzor gledateljeva očekivanja
|
505 |
0 |
|
|a 3.2.1. Naslov i očekivanje vrste kao prethodna informarinanost
|
505 |
0 |
|
|a 3.2.2. Prethodna informiranost o temi
|
505 |
0 |
|
|a 3.3. Suodnos verbalnog i neverbalnog prijenosa informacija
|
505 |
8 |
|
|a 3.3.1. Matrica mogućih odnosa
|
505 |
0 |
|
|a 3.3.2. Identičnost
|
505 |
0 |
|
|a 3.3.3. Komplementarnost
|
505 |
0 |
|
|a 3.3.4. Proturječnost
|
505 |
0 |
|
|a 3.4. Odnosi između informiranosti likova i gledatelja
|
505 |
0 |
|
|a 3.4.1. Proturječna informiranost
|
505 |
0 |
|
|a 3.4.1.1. Prednost gledatelja u informiranosti
|
505 |
0 |
|
|a 3.4.1.2. Zaostajanje geldatelja u informiranosti
|
505 |
0 |
|
|a 3.4.2. Kongruentna informiranost
|
505 |
0 |
|
|a 3.4.3. Dramska ironija
|
505 |
0 |
|
|a 3.5. Struktura perspekrtive dramskih tekstova
|
505 |
0 |
|
|a 3.5.1. Perspektiva lika i autorski intendirana perspektiva recepcije
|
505 |
0 |
|
|a 3.5.2. Izjednačene i nadređene perspektive likova
|
505 |
0 |
|
|a 3.5.3. Tehnike upravljanja perspektivom
|
505 |
0 |
|
|a 3.5.3.1. Aperspektivni prijenos informacija
|
505 |
0 |
|
|a 3.5.3.2. Selekcija perspektiva likova
|
505 |
0 |
|
|a 3.5.3.3. Kombinacija perspektiva likova
|
505 |
0 |
|
|a 3.5.4. Tipovi strukture perspektive
|
505 |
0 |
|
|a 3.5.4.1. Aperspektivna struktura
|
505 |
0 |
|
|a 3.5.4.2. Zatvorena struktura perspektive
|
505 |
0 |
|
|a 3.5.4.3. Otvorena struktura perspektive
|
505 |
0 |
|
|a 3.6. Epske komunikacijske strukture u drami
|
505 |
0 |
|
|a 3.6.1. Epiziranje drame
|
505 |
0 |
|
|a 3.6.1.1. Dokidanje finaliteta
|
505 |
0 |
|
|a 3.6.1.2. Dokidanje koncentracije
|
505 |
0 |
|
|a 3.6.1.3. Dokidanje apsolutnosti
|
505 |
0 |
|
|a 3.6.2. Tehnike epske komunikacije
|
505 |
0 |
|
|a 3.6.2.1. Autorsko epiziranje
|
505 |
0 |
|
|a 3.6.2.2. Epiziranje likovima izvan dramske igre
|
505 |
0 |
|
|a 3.6.2.3. Epiziranje likovima unutar dramski igre
|
505 |
0 |
|
|a 3.6.2.4. Neverbalno epirizanje
|
505 |
0 |
|
|a 3.6.2.5. Repertoar tehnika epiziranja
|
505 |
0 |
|
|a 3.7. Sukcesija i prijenos informacija
|
505 |
0 |
|
|a 3.7.1. Simultanost i sukcesija
|
505 |
0 |
|
|a 3.7.2. Prijenos informacija na početku drame
|
505 |
0 |
|
|a 3.7.2.1. Ekspozicija i početak drame
|
505 |
0 |
|
|a 3.7.2.2. Inicijalno-izolirana i sukcesivno-integrirana ekspozicija
|
505 |
0 |
|
|a 3.7.2.3. Dominantni vremenski odnos
|
505 |
0 |
|
|a 3.7.2.4. Monološko i dijaloško posredovanje ekspozicije
|
505 |
0 |
|
|a 3.7.2.5. Deskriptivna i normativna teorija ekspozicije
|
505 |
0 |
|
|a 3.7.2.6. Neverbalni prijenos informacija u ekspoziciji; point of attrack i ekspozicija
|
505 |
0 |
|
|a 3.7.3. Prijenos informacija na kraju drame
|
505 |
0 |
|
|a 3.7.4. Prijenos informacija i potencijal napetosti
|
505 |
0 |
|
|a ...
|
505 |
0 |
|
|a 4. Jezična komunikacija
|
505 |
0 |
|
|a 4.1. Dramski jezik i normalni jezik
|
505 |
0 |
|
|a 4.1.1. Prožimanje dviju razina
|
505 |
0 |
|
|a 4.1.2. Dimenzije odstupanja
|
505 |
0 |
|
|a 4.2. Polifunkcionalnost dramskog jezika
|
505 |
0 |
|
|a 4.2.1. Polifunkcionalnost
|
505 |
0 |
|
|a 4.2.2. Referencijalna funkcija
|
505 |
0 |
|
|a 4.2.3. Ekspresivna funkcija
|
505 |
0 |
|
|a 4.2.4. Apelativna funkcija
|
505 |
0 |
|
|a 4.2.5. Fatička funkcija
|
505 |
0 |
|
|a 4.2.6. Metajezična funkcija
|
505 |
0 |
|
|a 4.2.7. Poetska funkcija
|
505 |
0 |
|
|a 4.2.8. Polifunkcionalnost u govoru normalnim jezikom i u narativnim tekstovima
|
505 |
0 |
|
|a 4.3. Jezična komunikacija i radnja
|
505 |
0 |
|
|a 4.3.1. Identičnost govora i radnje
|
505 |
0 |
|
|a 4.3.2. Neidentičnost govora i radnje
|
505 |
0 |
|
|a ...
|
505 |
0 |
|
|a 4.4. Jezična komunikacija i lik
|
505 |
0 |
|
|a 4.4.1. Ograničenja u dominantnom odnosu lika i jzika
|
505 |
0 |
|
|a 4.4.2. Jezično konstituiranje lika
|
505 |
0 |
|
|a 4.5. Monološki govor
|
505 |
0 |
|
|a 4.5.1. Monolog i dijalog
|
505 |
0 |
|
|a 4.5.2. Monolog
|
505 |
0 |
|
|a 4.5.3. Govorenje u stranu
|
505 |
0 |
|
|a 4.6. Dijaloški govor
|
505 |
0 |
|
|a 4.6.1. Normativna i deskriptivna poetika dijaloga
|
505 |
0 |
|
|a 4.6.2. Kvantitativni odnosi
|
505 |
0 |
|
|a 4.6.3. Vremensko relacioniranje: sukcesija i simultanost
|
505 |
0 |
|
|a 4.6.4. Sintaktika dijaloga
|
505 |
0 |
|
|a 4.6.5. Retorika dijaloga
|
505 |
8 |
|
|a 5. Dramatis personae i lik
|
505 |
0 |
|
|a 5.1. Međuovisnost radnje i lika
|
505 |
0 |
|
|a 5.2. O statusu dramskih likova
|
505 |
0 |
|
|a 5.2.1. Lik i osoba
|
505 |
0 |
|
|a 5.2.2. Ograničenja u prikazivanju likova u drami
|
505 |
0 |
|
|a 5.2.3. Lik kao sjecište kontrastnih i korespondentnih odnosa
|
505 |
0 |
|
|a 5.3. Dramatis personae, konstelacija likova i konfiguracija
|
505 |
0 |
|
|a 5.3.1. Dramatis personae
|
505 |
0 |
|
|a 5.3.2. Konstelacija likova kao dinamična struktura interakcije
|
505 |
0 |
|
|a 5.3.3. Konfiguracija
|
505 |
0 |
|
|a 5.4. Koncepcija i karakterizacija lika
|
505 |
0 |
|
|a 5.4.1. Koncepcija lika
|
505 |
0 |
|
|a 5.4.2. Karakterizacija lika
|
505 |
0 |
|
|a 6. Priča i radnja
|
505 |
0 |
|
|a 6.1. Priča, radnja i situacija
|
505 |
0 |
|
|a 6.1.1. Priča
|
505 |
0 |
|
|a 6.1.2. Radnja
|
505 |
0 |
|
|a 6.1.3. Situacija
|
505 |
0 |
|
|a 6.2. Prezentacija priče
|
505 |
0 |
|
|a 6.2.1. Ograničenja u prezentaciji priče
|
505 |
0 |
|
|a ...
|
505 |
0 |
|
|a 6.2.2. Tehnike prezentacije
|
505 |
0 |
|
|a 6.3. Kombinacija sekvenca
|
505 |
0 |
|
|a 6.3.1. Saganje sekvenca na istoj razini fikcije
|
505 |
0 |
|
|a 6.3.2. Slaganje sekvenca na različitim raznima fikcije
|
505 |
0 |
|
|a 6.4. Segmentiranje i kompozicija
|
505 |
0 |
|
|a 6.4.1. Segmentiranje priče u odnosu prema segmentiranju prikazivanja
|
505 |
0 |
|
|a 6.4.2. Segmentiranje prikazivanja
|
505 |
0 |
|
|a 6.4.3. Kompozicija
|
505 |
0 |
|
|a 7. Struktura prostora i vremena
|
505 |
0 |
|
|a 7.1 Realnost i fikcionalnost prostora i vremena u drami
|
505 |
0 |
|
|a 7.2 Zatvorena i otovorena struktura prostora i vremena
|
505 |
0 |
|
|a 7.2.1. Normativna teorija
|
505 |
0 |
|
|a ...
|
505 |
0 |
|
|a 7.2.2. Dramska praksa
|
505 |
0 |
|
|a 7.3 Struktura i posredovanje prostora
|
505 |
0 |
|
|a 7.3.1. Semantiziranje prostora
|
505 |
0 |
|
|a 7.3.2. Koncepcija prostora
|
505 |
0 |
|
|a 7.3.3. Tehnika lokaliziranja
|
505 |
0 |
|
|a 7.4 Struktura i posredovanje vremena
|
505 |
0 |
|
|a 7.4.1. Glagolsko vrijeme: aktualizacija i distanciranje
|
505 |
0 |
|
|a 7.4.2. Sukcesija i simultanost
|
505 |
0 |
|
|a 7.4.3. Posredovanje vremena
|
505 |
0 |
|
|a 7.4.4. Koncepcija vremena
|
505 |
0 |
|
|a 7.4.5. Tempo
|
505 |
0 |
|
|a 8. Zaključna napomena
|
505 |
0 |
|
|a 9. Bibliografija
|
653 |
|
|
|a drama
|
653 |
|
|
|a kazalište
|
653 |
|
|
|a teorija drame
|
653 |
|
|
|a drama - teorija
|
700 |
1 |
|
|a Bobinac, Marijan
|4 trl
|
942 |
|
|
|c KNJ
|
992 |
|
|
|a KK
|b ŽV
|c 200610
|
992 |
|
|
|a SF
|b VV
|c 19990325
|
992 |
|
|
|a GE
|b stef
|c 19990610
|
993 |
|
|
|a dva primjerka za poslijediplomski studij književnosti
|
999 |
|
|
|c 147652
|d 147652
|