|
|
|
|
LEADER |
03334nam a22008417i 4500 |
003 |
HR-ZaFF |
005 |
20190118062554.0 |
008 |
080101s1997 hr |||||||||| ||hrv|d |
999 |
|
|
|c 149796
|d 149796
|
020 |
|
|
|a 9536010402
|
035 |
|
|
|a HR-ZaFF komL5963
|
035 |
|
|
|a HR-ZaFF sfmL829
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFF
|b hrv
|c HR-ZaFF
|e ppiak
|
080 |
|
|
|a 792.2(497.5)
|
100 |
1 |
|
|9 679
|a Čale Feldman, Lada
|
245 |
1 |
0 |
|a Teatar u teatru u hrvatskom teatru /
|c Lada Čale Feldman.
|
260 |
|
|
|a Zagreb :
|b Naklada MD :
|b Matica hrvatska,
|c 1997.
|
300 |
|
|
|a 377 str. ;
|c 20 cm
|
504 |
|
|
|a Bibliografija: str. 347 i uz tekst.
|
504 |
|
|
|a Kazalo
|
505 |
0 |
|
|a Str. [377]: Bilješka o autorici
|
505 |
0 |
|
|a Predgovor
|
505 |
0 |
|
|a 1. Uvod
|
505 |
0 |
|
|a 3. Pokušaj definicije
|
505 |
0 |
|
|a 3.1. Specifičnost dramaturškog postupka
|
505 |
0 |
|
|a 3.2. Fikcionalni status umetnute predstave
|
505 |
0 |
|
|a 4. Pokušaj tipologije
|
505 |
0 |
|
|a 4.1. Tekstualni indiciji
|
505 |
0 |
|
|a 4.2. Strukturne kombinacije
|
505 |
0 |
|
|a 4.2.1. Status izvođača
|
505 |
0 |
|
|a 4.2.2. Status umetnute predstave
|
505 |
0 |
|
|a 4.2.3. Status gledatelja i njihova svijest o iluzijskom karakteru umetnute predstave
|
505 |
0 |
|
|a 4.3. Kazališna meta-komunikacija
|
505 |
0 |
|
|a 4.3.1. Kazališni glumac i njegova preobrazba
|
505 |
0 |
|
|a 4.3.2. Kazališnopoetičke i estetička pitanja: umetnuta predstava kao povod poetičkoj polemici ili iskazivanju poetičkog programa
|
505 |
0 |
|
|a 4.3.3. Gnoseološko-ideološka pitanja: umetnuta predstava kao tematizacjia
|
505 |
0 |
|
|a 4.3.4. Ontološka pitanja: gluma kao metafora života, teatar kao metafora svijeta
|
505 |
0 |
|
|a 5. Umetnute predstave hrvatske dramatike
|
505 |
0 |
|
|a 6. Folklorno predstavljanje kao dramaturško ishodište
|
505 |
0 |
|
|a 6.1. Svadba u svadbi
|
505 |
0 |
|
|a 6.2. Od rituala do kazališta
|
505 |
0 |
|
|a 6.3. Kazališno u pokladama, poklade u drami
|
505 |
0 |
|
|a 7. Sučeljavanje sna i zbilje kao tematsko izvorište
|
505 |
0 |
|
|a 7.1. Bjesomučno-skandalozni sni
|
505 |
0 |
|
|a 7.2. Vrata smrti, vrata snova
|
505 |
0 |
|
|a 8. Iza i ispred kulisa
|
505 |
0 |
|
|a 8.1. Demiurg nad svojim djelom
|
505 |
0 |
|
|a 8.2. Rub zbilje
|
505 |
0 |
|
|a 8.3. Glumac i njegov dvojnik
|
505 |
0 |
|
|a 8.4. Kazalište svijeta, video života
|
505 |
0 |
|
|a 9. Kazalište u ideološkoj stezi
|
505 |
0 |
|
|a 9.1. Crkva i cirkus
|
505 |
0 |
|
|a 9.2. Vodvilj pod budnim okom
|
505 |
0 |
|
|a 9.3. Umetnuti klasici, mitski i povijesni predlošci
|
505 |
0 |
|
|a 9.4. Hrvatski 'Hamleti'
|
653 |
|
|
|a hrvatska književnost
|
653 |
|
|
|a metateatar
|
653 |
|
|
|a hrvatska književnost - drama
|
653 |
|
|
|a hrvatsko kazalište
|
653 |
|
|
|a teatar u teatru
|
653 |
|
|
|a teatar u teatru - teorija
|
653 |
|
1 |
|a Vojnović, Ivo -- Prolog nenapisane drame
|
653 |
|
1 |
|a Pavličić, Pavao -- Kazališni život
|
653 |
|
1 |
|a Šop, Nikola -- Tragedija praznine
|
653 |
|
1 |
|a Strozzi, Tito -- Igra za dvoje
|
653 |
|
1 |
|a Marinković, Ranko -- Glorija
|
653 |
|
1 |
|a Marinković, Ranko -- Pustinja
|
653 |
|
1 |
|a Gavran, Miro -- Kad umire glumac
|
653 |
|
1 |
|a Brešan, Ivo -- Gamllet
|
653 |
|
1 |
|a Šnajder, Slobodan -- Hrvatski Faust
|
942 |
|
|
|d KOM | 792 | ČALE | T
|d SLF | 116723
|c KNJ
|t 2.01
|u 2
|
992 |
|
|
|a KK
|b ŽV
|c 200801
|
992 |
|
|
|a KZSF
|b IM
|c 20010703
|