|
|
|
|
LEADER |
03918nam a2200517ui 4500 |
003 |
HR-ZaFF |
008 |
061024s2006 ||| |||||||||| ||hrv|d |
020 |
|
|
|a 9536343426
|
035 |
|
|
|a HR-ZaFF komL8549
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFF
|b hrv
|c HR-ZaFF
|e ppiak
|
080 |
|
|
|a 792.02 * 792.075
|
080 |
|
|
|a 792.075
|
100 |
1 |
|
|a Lukić, Darko
|
245 |
1 |
0 |
|a Produkcija i marketing scenskih umjetnosti :
|b organizacija, planiranje, proizvodnja i marketing u kazalištu /
|c Darko Lukić.
|
260 |
|
|
|a Zagreb :
|b Hrvatski centar ITI UNESCO,
|c 2006.
|
300 |
|
|
|a [312] str. ;
|c 20 cm
|
440 |
|
0 |
|a Biblioteka Mansioni
|
504 |
|
|
|a Bibliografske bilješke uz tekst
|
505 |
8 |
|
|a Napomena autora: Thalia na burzi rada
|
505 |
8 |
|
|a Prvi dio: Osnove produkcije scenskih i izvedbenih umjetnosti : Što je kazališna produkcija? -- Osnovni elementi kazališne produkcije -- Planiranje u kazalištu -- Organizacija kazališnih djelatnosti -- Poslovna kultura - poslovna filozofija -- Izrada studije projekta -- Financiranje i eksploatacija u kazališnoj proizvodnji -- Investicijsko planiranje -- Kazališna produkcija i tržište -- Plasman kazališnog proizvoda
|
505 |
8 |
|
|a Drugi dio: Praktični poslovi kazališne produkcije
|
505 |
8 |
|
|a Proizvodnja kazališne predstave
|
505 |
8 |
|
|a Pretprodukcija : Osiguranje autorskih prava - opcija -- Pitanje vlasništva autorskog prava -- Financijski uvjeti opcije -- Vrijeme i prostor opcije -- Treća strana u ugovoru -- Stički aspekti ugovora o opciji -- Dramatizacija, adaptacija, scenska prilagodba
|
505 |
8 |
|
|a Koprodukcija i produkcijska suradnja : Suradnici u produkciji -- Pokrivanje roškova producentova rada
|
505 |
8 |
|
|a Zatvaranje financijske konstrukcije : Subvencije -- Sponzori -- Donacije -- Pokroviteljstva -- Vlastiti prihod -- Gratis ulaznice -- Alternativni fundrising -- Važnost osobnog pristupa
|
505 |
8 |
|
|a Osiguranje prostora i atehničkih resursa
|
505 |
8 |
|
|a Osiguranje kadrovskih resursa : Redatelj -- Autorski tim -- Angažiranje glumaca -- Primjer pregovaranja -- Inspicijent -- Ostali redateljevi suradnici -- Tehničko osoblje -- Administrativno osoblje -- Radionice
|
505 |
8 |
|
|a Produkcijski poslovi i sastance : U fazi pretprodukcije -- Sastanak s umjetničkim timom -- Prvi produkcijski sastanak -- Konačan produkcijski sastanak -- U fazi produkcije -- Plan B
|
505 |
8 |
|
|a Pokusi i premijera : Premijera -- Domijenak
|
505 |
8 |
|
|a Dan poslije : Producentov odmor -- Odluka o nastavku postprodukcije
|
505 |
8 |
|
|a Kazališni producent : Nema "rođenih producenata" -- Provjeriti sebe -- Provjeriti projekt
|
505 |
8 |
|
|a Upravljanje ljudskim resursima : Pažljivo sa surednicima -- Angažiranje suradnika -- Profesionalni životopis - CV -- Intervjuiranje pristupnika -- Audicija -- Odabir pristupnika -- Timski rad i upravljanje humanim resursima
|
505 |
8 |
|
|a Treći dio: Kazališni marketing
|
505 |
8 |
|
|a Kako i kome prodati kazališnu predstavu
|
505 |
8 |
|
|a Što učiniti s gotovim kazališnim proizvodom?
|
505 |
8 |
|
|a Kazališni marketing : Marketinško planiranje -- Razlozi za -- Razlozi protiv -- Strategijsko i taktičko planiranje -- Postupak marketinškog planiranja -- Misija -- Analiza situacije -- Kritički čimbenici uspjeha -- Marketinške strategije -- Detaljan taktičko-operativni plan -- Budžet za marketinšku kampanju -- Provedba marketinškog plana u praksi -- Internet -- Osobnost
|
505 |
8 |
|
|a Alternativni oblici marketinga : Kazališno tržište
|
505 |
8 |
|
|a Pristup tržištu - psihologija u marketingu
|
505 |
8 |
|
|a Pakiranje, označavanje, prepoznatljivost
|
505 |
8 |
|
|a Gostovanja, turneje i festivali : Evaluacija marketinške kampanje
|
653 |
|
|
|a Kazališna umjetnost -- Produkcija
|
653 |
|
|
|a Kazališna umjetnost -- Marketing
|
942 |
|
|
|b LIB
|c KNJ
|d KOM | 792 | LUK | P
|h EC15.1
|i LUK P
|6 EC151_LUK_P
|
991 |
|
|
|a kom06/339
|
992 |
|
|
|a KK
|b ZV
|c 20061024
|
999 |
|
|
|c 152429
|d 152429
|