Produkcija i marketing scenskih umjetnosti

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:152429/Details
Glavni autor: Lukić, Darko (-)
Vrsta građe: Knjiga
Jezik: hrv
Impresum: Zagreb : Hrvatski centar ITI UNESCO, 2006.
Nakladnička cjelina: Biblioteka Mansioni
Predmet:
LEADER 03918nam a2200517ui 4500
003 HR-ZaFF
008 061024s2006 ||| |||||||||| ||hrv|d
020 |a 9536343426 
035 |a HR-ZaFF komL8549 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
080 |a 792.02 * 792.075 
080 |a 792.075 
100 1 |a Lukić, Darko 
245 1 0 |a Produkcija i marketing scenskih umjetnosti :  |b organizacija, planiranje, proizvodnja i marketing u kazalištu /  |c Darko Lukić. 
260 |a Zagreb :  |b Hrvatski centar ITI UNESCO,  |c 2006. 
300 |a [312] str. ;   |c 20 cm 
440 0 |a Biblioteka Mansioni 
504 |a Bibliografske bilješke uz tekst 
505 8 |a Napomena autora: Thalia na burzi rada 
505 8 |a Prvi dio: Osnove produkcije scenskih i izvedbenih umjetnosti : Što je kazališna produkcija? -- Osnovni elementi kazališne produkcije -- Planiranje u kazalištu -- Organizacija kazališnih djelatnosti -- Poslovna kultura - poslovna filozofija -- Izrada studije projekta -- Financiranje i eksploatacija u kazališnoj proizvodnji -- Investicijsko planiranje -- Kazališna produkcija i tržište -- Plasman kazališnog proizvoda 
505 8 |a Drugi dio: Praktični poslovi kazališne produkcije 
505 8 |a Proizvodnja kazališne predstave 
505 8 |a Pretprodukcija : Osiguranje autorskih prava - opcija -- Pitanje vlasništva autorskog prava -- Financijski uvjeti opcije -- Vrijeme i prostor opcije -- Treća strana u ugovoru -- Stički aspekti ugovora o opciji -- Dramatizacija, adaptacija, scenska prilagodba 
505 8 |a Koprodukcija i produkcijska suradnja : Suradnici u produkciji -- Pokrivanje roškova producentova rada 
505 8 |a Zatvaranje financijske konstrukcije : Subvencije -- Sponzori -- Donacije -- Pokroviteljstva -- Vlastiti prihod -- Gratis ulaznice -- Alternativni fundrising -- Važnost osobnog pristupa 
505 8 |a Osiguranje prostora i atehničkih resursa 
505 8 |a Osiguranje kadrovskih resursa : Redatelj -- Autorski tim -- Angažiranje glumaca -- Primjer pregovaranja -- Inspicijent -- Ostali redateljevi suradnici -- Tehničko osoblje -- Administrativno osoblje -- Radionice 
505 8 |a Produkcijski poslovi i sastance : U fazi pretprodukcije -- Sastanak s umjetničkim timom -- Prvi produkcijski sastanak -- Konačan produkcijski sastanak -- U fazi produkcije -- Plan B 
505 8 |a Pokusi i premijera : Premijera -- Domijenak 
505 8 |a Dan poslije : Producentov odmor -- Odluka o nastavku postprodukcije 
505 8 |a Kazališni producent : Nema "rođenih producenata" -- Provjeriti sebe -- Provjeriti projekt 
505 8 |a Upravljanje ljudskim resursima : Pažljivo sa surednicima -- Angažiranje suradnika -- Profesionalni životopis - CV -- Intervjuiranje pristupnika -- Audicija -- Odabir pristupnika -- Timski rad i upravljanje humanim resursima 
505 8 |a Treći dio: Kazališni marketing 
505 8 |a Kako i kome prodati kazališnu predstavu 
505 8 |a Što učiniti s gotovim kazališnim proizvodom? 
505 8 |a Kazališni marketing : Marketinško planiranje -- Razlozi za -- Razlozi protiv -- Strategijsko i taktičko planiranje -- Postupak marketinškog planiranja -- Misija -- Analiza situacije -- Kritički čimbenici uspjeha -- Marketinške strategije -- Detaljan taktičko-operativni plan -- Budžet za marketinšku kampanju -- Provedba marketinškog plana u praksi -- Internet -- Osobnost 
505 8 |a Alternativni oblici marketinga : Kazališno tržište 
505 8 |a Pristup tržištu - psihologija u marketingu 
505 8 |a Pakiranje, označavanje, prepoznatljivost 
505 8 |a Gostovanja, turneje i festivali : Evaluacija marketinške kampanje 
653 |a Kazališna umjetnost -- Produkcija 
653 |a Kazališna umjetnost -- Marketing 
942 |b LIB  |c KNJ  |d KOM | 792 | LUK | P  |h EC15.1  |i LUK P  |6 EC151_LUK_P 
991 |a kom06/339 
992 |a KK  |b ZV  |c 20061024 
999 |c 152429  |d 152429