Sadržaj:
  • I Semiotika: 1. Uvod
  • 2. Kazališna semiotika 'in statu nascendi'
  • 3. Preporod kazališne semiotike
  • 4. Tekst prestave i njegovi konteksti
  • 5. Kazališna relacija i gledatelj
  • 6. Ususret modelu analize kazališna recepcije
  • 7. Zaključak
  • Bibliografija
  • II. Povijest i historiografija: 1. Semiotika i povijest kazališta
  • 2. Cahier de doléances
  • 3. Dokument/monument
  • 4. Što je (o čemu govori) kazališni dokument
  • 5. Ususret proširenom shvaćanju dokumenta
  • 6. Međutim, s primjerima: što je dokument (o nečem drugom)
  • 7. Kontekstualna analiza kazališnog čina
  • 8. Prijedlog zaključka: za povijesnu semiotiku kazališnih činjenica
  • Bibliografija
  • III. Sociologije: 1. Uvod
  • 2. Theatrum mundi
  • 3. Sociologija dramske produkcije
  • 4. Sociologija recepcije: od publike do gledatelja
  • Bibliografija
  • IV. Antropologija: 1. Uvod
  • 2. Umjetno tijelo
  • 3. Bilješka uz predizražajno
  • 4. Relacija glumac-gledatelj iz očišta kazališne antropologije
  • Bibliografija
  • Str. 203-206: Pogovor / B.S. [Boris Senker]