|
|
|
|
LEADER |
02055nam a2200421ui 4500 |
003 |
HR-ZaFF |
008 |
080109s2007 |||a |||||||||| ||hrv|d |
999 |
|
|
|c 159335
|d 159335
|
020 |
|
|
|a 9789537571016
|
035 |
|
|
|a HR-ZaFF socL5789
|
035 |
|
|
|a HR-ZaFF pedL8359
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFF
|b hrv
|c HR-ZaFF
|e ppiak
|
041 |
0 |
|
|a hrv
|a eng
|
080 |
|
|
|a 316.74:37
|
080 |
|
|
|a 378.014.3(4)(063)
|
245 |
0 |
0 |
|a Upravljanje kvalitetom i komunikacija u visokom obrazovanju /
|c urednica Renata Marinković ; [prijevod Jasna Bilinić-Zubak].
|
260 |
|
|
|a Zagreb :
|b A.Z.P. Grafis,
|c 2007.
|
300 |
|
|
|a 250 str. :
|b ilustr. ;
|c 24 cm
|
500 |
|
|
|a Nasl. str. prištampanoga teksta: Quality management and communication in higher education
|
500 |
|
|
|a Oba teksta tiskana su u međusobno obratnim smjerovima
|
504 |
|
|
|a Bibliografija uz neke tekstove
|
505 |
8 |
|
|a Razvoj sustava upravljanja kvalitetom u visokom obrazovanju: primjer izobrazbe finskih nastavnika utemeljene na istraživanju -- Bolonjski proces i osiguranje kvalitete u Europi i Hrvatskoj: trendovi i budućnost -- Suplement diplomi kao element prepoznavanja kvalifikacija i osiguranja kvalitete -- Uloga Agencije za znanost i visoko obrazovanje -- Komunikacijska jezična sposobnost: važnost nastavnikove komunikacijske jezične kompetencije -- Projekt LEPRIM: iskustvo Europske suradnje na području izobrazbe nastavnika živih stranih jezika -- Prijelaz od zavisnosti na nezavisnost: studija konkretnog slučaja primjene e-učenja u izobrazbi nastavnika
|
653 |
|
|
|a sociologija obrazovanja
|
653 |
|
|
|a visoko obrazovanje
|
653 |
|
|
|a upravljanje kvalitetom
|
653 |
|
|
|a Bolonjski proces
|
653 |
|
|
|a komunikacija
|
653 |
|
|
|a e-učenje
|
653 |
|
|
|a upravljanje kvalitetom
|
653 |
|
|
|a visokoškolsko obrazovanje
|
653 |
|
|
|a sveučilišta
|
653 |
|
|
|a e-obrazovanje
|
653 |
|
|
|a Europa
|
653 |
|
|
|a zbornik
|
700 |
0 |
|
|a Marinković, Renata
|9 603
|
942 |
|
|
|b LIB
|c KNJ
|h BD19
|i UPRA
|6 BD19_UPRA
|
991 |
|
|
|a soc11033
|a ped18289
|a ped18290
|
992 |
|
|
|a SOC
|b IO
|c 20080109
|