|
|
|
|
LEADER |
01489nam a2200265ui 4500 |
005 |
20120102221929.0 |
008 |
041001s1969 ||| |||||||||| ||hrv|d |
035 |
|
|
|a HR-ZaFF sfbL14196
|a HR-ZaFF pedL4698
|a HR-ZaFF gerL3460
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFF
|b hrv
|c HR-ZaFF
|e ppiak
|
080 |
|
|
|a 371.3/372
|
100 |
1 |
|
|a Šimleša, Pero
|
245 |
1 |
0 |
|a Suvremena nastava /
|c Pero Šimleša.
|
250 |
|
|
|a 2. dopunjeno izd.
|
260 |
|
|
|a Zagreb :
|b Pedagoško-književni zbor,
|c 1969.
|
300 |
|
|
|a 231 str. ;
|c 20 cm
|
440 |
|
0 |
|a Nastavne teme ;
|v 6-7
|
504 |
|
|
|a Bibliograf. bilješke uz tekst
|
505 |
0 |
|
|a Napuštanje iracionalističke didaktike. -- Odnos nastave i škole. -- Razlike između stare i nove škole. -- Učenje i njegovo mjesto u nastavi. -- Prirodno učenje kao sastavna komponenta učenja u nastavi. -- Neke neprihvatljive interpretacije didaktičkog principa primjerenosti. -- Individualizacija nastave. -- Škola i život. -- Princip zornosti. -- Društvena osnova našega shvaćanja aktivnosti učenika. -- Važnost, uloga i mjesto interesa i doživljaja u nastavi. -- Nastavne metode promatrane s aspekta racionalizacije nastave. -- O koncentraciji nastave. -- Od predmetne do skupne nastave. -- Neki posebni oblici skupne nastave. -- Za jasnije određenje formalizma u znanju učenika.
|
653 |
|
0 |
|a didaktika
|a principi
|
653 |
|
0 |
|a nastava
|a metodika
|a metode
|
942 |
|
|
|c KNJ
|
992 |
|
|
|a SF
|b MŽ
|c 200410
|
992 |
|
|
|a PE
|b ML
|
992 |
|
|
|a GE
|b aarezina-03
|c 20050311
|
999 |
|
|
|c 18403
|d 18403
|