Osnove marketinga

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:219623/Similar
Glavni autor: Kotler, Philip (-)
Ostali autori: Wong, Veronica (-), Saunders, John, Armstrong, Gary, Martinović, Maja
Vrsta građe: Knjiga
Jezik: hrv
Impresum: Zagreb : Mate : Zagrebačka škola ekonomije i managementa, 2006.
Izdanje: 4. europsko izd.
Nakladnička cjelina: Biblioteka Gospodarska misao
Predmet:

APA stil citiranja

Kotler, P., Wong, V., Saunders, J., Armstrong, G., & Martinović, M. (2006). Osnove marketinga: Osnove marketinga (4. europsko izd.). Zagreb: Mate : Zagrebačka škola ekonomije i managementa.

Chicago stil citiranja

Kotler, Philip, Veronica Wong, John Saunders, Gary Armstrong, and Maja Martinović. Osnove marketinga: Osnove marketinga. 4. europsko izd. Zagreb: Mate : Zagrebačka škola ekonomije i managementa, 2006.

MLA stil citiranja

Kotler, Philip, et al. Osnove marketinga: Osnove marketinga. 4. europsko izd. Zagreb: Mate : Zagrebačka škola ekonomije i managementa, 2006.