Osnove marketinga
| Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:219623/Similar |
|---|---|
| Glavni autor: | Kotler, Philip (-) |
| Ostali autori: | Wong, Veronica (-), Saunders, John, Armstrong, Gary, Martinović, Maja |
| Vrsta građe: | Knjiga |
| Jezik: | hrv |
| Impresum: |
Zagreb :
Mate : Zagrebačka škola ekonomije i managementa,
2006.
|
| Izdanje: | 4. europsko izd. |
| Nakladnička cjelina: |
Biblioteka Gospodarska misao
|
| Predmet: |
APA stil citiranja
Kotler, P., Wong, V., Saunders, J., Armstrong, G., & Martinović, M. (2006). Osnove marketinga: Osnove marketinga (4. europsko izd.). Zagreb: Mate : Zagrebačka škola ekonomije i managementa.
Chicago stil citiranjaKotler, Philip, Veronica Wong, John Saunders, Gary Armstrong, and Maja Martinović. Osnove marketinga: Osnove marketinga. 4. europsko izd. Zagreb: Mate : Zagrebačka škola ekonomije i managementa, 2006.
MLA stil citiranjaKotler, Philip, et al. Osnove marketinga: Osnove marketinga. 4. europsko izd. Zagreb: Mate : Zagrebačka škola ekonomije i managementa, 2006.


