Perceptivna istaknutost i pamćenje reklamnih poruka

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:231393/Details
Glavni autor: Bakarić, Darko (-)
Vrsta građe: Rukopis
Jezik: hrv
Impresum: Zagreb : D. Bakarić, 2005.
Predmet:
Online pristup: http://darhiv.ffzg.hr/13
LEADER 00683ntm a2200169ui 4500
008 090428s2005 hr | | m 000 0 hrv|d
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Bakarić, Darko 
245 1 0 |a Perceptivna istaknutost i pamćenje reklamnih poruka :  |b diplomski rad /  |c Darko Bakarić ; [mentor Maslić Seršić, Darja]. 
260 |a Zagreb :  |b D. Bakarić,  |c 2005. 
502 |c Filozofski fakultet u Zagrebu, Odsjek za psihologiju 
567 8 |a Lista za prepoznavanje 
653 0 |a marketinška komunikacija, perceptivna istaknutost, pamćenje, pažnja, pozadinska glazba 
653 6 |a diplomski rad 
856 4 1 |u http://darhiv.ffzg.hr/13 
942 |b OCJ  |c DIP 
999 |c 231393  |d 231393