Ispitivanje potrošača kao elemenat u programiranju uvođenja novog proizvoda na tržište

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:232643/Details
Glavni autor: Smodlaka, Zvonimir (-)
Vrsta građe: Rukopis
Jezik: hrv
Impresum: Zagreb : Z. Smodlaka, 1974.
Predmet:
LEADER 00573ntm a2200157ui 4500
008 090428s1974 hr | | m 000 0 hrv|d
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Smodlaka, Zvonimir 
245 1 0 |a Ispitivanje potrošača kao elemenat u programiranju uvođenja novog proizvoda na tržište :  |b diplomski rad /  |c Zvonimir Smodlaka. 
260 |a Zagreb :  |b Z. Smodlaka,  |c 1974. 
502 |c Filozofski fakultet u Zagrebu, Odsjek za psihologiju 
567 8 |a kontaktni intervju 
567 8 |a test proizvoda 
653 6 |a diplomski rad 
942 |b OCJ  |c DIP 
999 |c 232643  |d 232643