|
|
|
|
LEADER |
01689nam a22003857i 4500 |
003 |
HR-ZaFF |
005 |
20170427142907.0 |
008 |
090519s2009 rb |||||||||| ||srp|d |
999 |
|
|
|c 233618
|d 233618
|
020 |
|
|
|a 9788682019589
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFF
|b hrv
|c HR-ZaFF
|e ppiak
|
080 |
|
|
|a 37.015.2:371(497.11)
|
100 |
1 |
|
|4 aut
|a Hebib, Emina.
|
245 |
1 |
0 |
|a Škola kao sistem /
|c Emina Hebib.
|
260 |
|
|
|a Beograd :
|b Institut za pedagogiju i andragogiju Filozofskog fakulteta,
|c 2009.
|
300 |
|
|
|a 187 str. :
|c 22 cm
|
490 |
0 |
|
|a Radovi Instituta za pedagogiju i andragogiju Filozofskog fakulteta u Beogradu.
|a Pedagoške monografije
|v knjiga 17
|
504 |
|
|
|a Str. 159-187: Bibliografija.
|
504 |
|
|
|a Kazalo.
|
505 |
0 |
|
|a Predgovor.
|
505 |
0 |
|
|a Uvod.
|
505 |
0 |
|
|a Sadržajno-strukturalne komponente škole. -- Socijalni sistem škole. -- Školski program. -- Organizacija rada i života škole. -- Upravljanje i rukovođenje školskim radom i životom. -- Međusobni odnos sadržajno-strukturalnih komponenata škole.
|
505 |
0 |
|
|a Proučavanje škole kao sistema. -- Karakteristike sistema. -- Mogućnosti primene različitih metodoloških rešenja u proučavanju škole kao sistema. -- Sistemno proučavanje škole. -- Sistemna analiza kao osnovni metodološki postupak u sistemnom proučavanju škole.
|
653 |
|
0 |
|a školska pedagogija
|
653 |
|
0 |
|a institucije
|
653 |
|
0 |
|a formalno obrazovanje
|
653 |
|
0 |
|a antropološki aspekt
|
653 |
|
0 |
|a školstvo
|
653 |
|
0 |
|a ustrojstvo škole
|
653 |
|
0 |
|a organizacija škole
|
653 |
|
0 |
|a školski menadžment
|
653 |
|
0 |
|a upravljanje
|
653 |
|
0 |
|a vođenje
|
653 |
|
5 |
|a Srbija
|
942 |
|
|
|c KNJ
|h BF06
|i HEB š
|6 BF06_HEB_Š
|