Kauzalne atribucije i strategije suočavanja u školskoj situaciji ispitivanja znanja
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:242402/Details |
---|---|
Glavni autor: | Sorić, Izabela (-) |
Vrsta građe: | Knjiga |
Jezik: | hrv |
Impresum: |
Zagreb :
I. Sorić,
1994.
|
Predmet: |
LEADER | 00587cam a22001697i 4500 | ||
---|---|---|---|
005 | 20120103003532.0 | ||
008 | 970207s1994 hr a m 000 0 hrv | ||
040 | |a HR NSK |b hrv |e ppiak |c HR-ZaFF | ||
041 | 0 | |a hrv | |
044 | |a hr | ||
100 | 1 | |a Sorić, Izabela | |
245 | 1 | 0 | |a Kauzalne atribucije i strategije suočavanja u školskoj situaciji ispitivanja znanja : |b magistarski rad / |c Izabela Sorić. |
260 | |a Zagreb : |b I. Sorić, |c 1994. | ||
502 | |a Filozofski fakultet u Zagrebu, Odsjek za psihologiju | ||
653 | |a magistarski rad | ||
942 | |c MAG |h PSI-MRDD |i SOR |6 PSIMRDD_SOR | ||
999 | |c 242402 |d 242401 |