Politički marketing i njegova institucionalizacija kroz političku kampanju

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:243449/Similar
Glavni autor: Šperanda, Kristina (-)
Vrsta građe: Knjiga
Jezik: hrv
Impresum: Zagreb : K. Šperanda, 2003.
Predmet:

APA stil citiranja

Šperanda, K. (2003). Politički marketing i njegova institucionalizacija kroz političku kampanju: Politički marketing i njegova institucionalizacija kroz političku kampanju : primjer analize kampanja u Republici Hrvatskoj u periodu od 1990. godine do 1997. godine : diplomski rad. Zagreb: K. Šperanda.

Chicago stil citiranja

Šperanda, Kristina. Politički marketing i njegova institucionalizacija kroz političku kampanju: Politički marketing i njegova institucionalizacija kroz političku kampanju : primjer analize kampanja u Republici Hrvatskoj u periodu od 1990. godine do 1997. godine : diplomski rad. Zagreb: K. Šperanda, 2003.

MLA stil citiranja

Šperanda, Kristina. Politički marketing i njegova institucionalizacija kroz političku kampanju: Politički marketing i njegova institucionalizacija kroz političku kampanju : primjer analize kampanja u Republici Hrvatskoj u periodu od 1990. godine do 1997. godine : diplomski rad. Zagreb: K. Šperanda, 2003.