Politički marketing i njegova institucionalizacija kroz političku kampanju
| Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:243449/Similar |
|---|---|
| Glavni autor: | Šperanda, Kristina (-) |
| Vrsta građe: | Knjiga |
| Jezik: | hrv |
| Impresum: |
Zagreb :
K. Šperanda,
2003.
|
| Predmet: |
APA stil citiranja
Šperanda, K. (2003). Politički marketing i njegova institucionalizacija kroz političku kampanju: Politički marketing i njegova institucionalizacija kroz političku kampanju : primjer analize kampanja u Republici Hrvatskoj u periodu od 1990. godine do 1997. godine : diplomski rad. Zagreb: K. Šperanda.
Chicago stil citiranjaŠperanda, Kristina. Politički marketing i njegova institucionalizacija kroz političku kampanju: Politički marketing i njegova institucionalizacija kroz političku kampanju : primjer analize kampanja u Republici Hrvatskoj u periodu od 1990. godine do 1997. godine : diplomski rad. Zagreb: K. Šperanda, 2003.
MLA stil citiranjaŠperanda, Kristina. Politički marketing i njegova institucionalizacija kroz političku kampanju: Politički marketing i njegova institucionalizacija kroz političku kampanju : primjer analize kampanja u Republici Hrvatskoj u periodu od 1990. godine do 1997. godine : diplomski rad. Zagreb: K. Šperanda, 2003.