Sadržaj:
  • Martina Petranović, Groteskno i crnohumorno u suvremenoj hrvatskoj drami ; Lucija Ljubić, Propitivanje sela kao mjesta radnje u suvremenoj hrvatskoj drami ; Adriana Car-Mihec, Krimi radio drama ; Lada Kaštelan, Prije sna ; Lada Čale Feldman, Antigona, Antigone ; Milovan Tatarin, Iznevjerena tradicija u Josipu Prekrasnom Ivana Bakmaza ; Dubravka Crnojević Carić, Važno je biti pozitivan ili Kako živjeti u flash-sekvenci : autor i junak u estetskoj aktivnosti ; Gordana Muzaferija, Gavranovo tematiziranje pokusa i predstave u predstavi ; Sanjin O. Kodrić, Mrtva svadba Asje Srnec Todorović u kontekstu intertekstualne komparatistike ; Natalija Mihajlovna Vagapova, Dva pristupa povijesnim mitologemima: proza i drama Mire Gavrana ; Darko Gašparović, Što je (hrvatska) proza drami? ; Sanja Nikčević, Mit i politika ili Nacrt teme o subverzivnosti u američkom i hrvatskom kazalištu ; Francisco Javier Juez y Gálvez, Nestalna sudbina hrvatske drame u Španjolskoj: još o slučaju Begović ; Tina Kosi, Dramski lik u suvremenoj slovenskoj i hrvatskoj dramatici - raspad ili vraćanje realizmu ; Michal Babiak, Teme hrvatske i slovačke drame devedesetih ; Katja Bakija, Dubrovačke teme autora i redatelja Matka Sršena ; Ana Lederer, Glumac u suvremenom kazalištu ; Lucija Ljubić, Drame Mate Matišića - o žanru 'lipe smrti' ; Adriana Car-Mihec, Struktura prostora u ranim dramama Tanje Radović ; Renate Hansen-Kokoruš, Metamorfoze likova i teatarski metatekst u Gavranovim dramama ; Helena Peričić, Riječ - majeutika - metaliterarnost u dramama Mire Gavrana ; Dunja Detoni-Dujmić, Od Žene teške sjene do Žene bombe ili o prostoru dramske igre ; Lucija Ljubić, Ženski povijesni likovi u hrvatskoj drami druge polovine 20. stoljeća ; Ana Lederer, Eliza Gerner - glumica, spisateljica ; Lucija Ljubić, Posmrtna trilogija - tri nove drame Mate Matišića ; Gordana Muzaferija, Norin sindrom u suvremenoj drami (Jelinek - Plakalo - Gavran) ; Sanja Nikčević, Suvremena hrvatska drama - prijepori i odjeci ; Martina Petranović, Vidićev dramski opus ili necenzurirani zapisi starca Ivana ; Ivan Trojan , In-yer-face theatre: drama Davora Špišića ; Katja Bakija, Suvremena hrvatska drama na sceni Hrvatskoga kazališta u Pečuhu (Mađarska) ; Adriana Car-Mihec, Drama i cyberpunk ('Kompjutor' Tanje Radović) ; Branimir Bošnjak, Bljesak zlatnog zuba i Anđeli Babilona Mate Matišića - modeli uspjele groteske ; Adriana Car-Mihec, Netko drugi ili ponešto o Vidiću ; Martina Petranović, Onostrano u suvremenoj hrvatskoj drami ; Gordana Muzaferija, Tomislav Bakarić: Hasanaga ; Darko Lukić, Hrvatska drama ratne traume: prema prepoznavanju podžanra ; Ana Lederer, Ženski likovi u hrvatskoj drami osamdesetih i devedesetih ; Gordana Muzaferija, Gavranove igre teatrom/tekstom ; Michal Babiak, Postmoderna u dramskom opusu Mire Gavrana ; Martina Petranović, Slučaj 'Hamlet' Ane Prolić ; Lucija Ljubić, Što je muškarac bez brkova - proza i drama ; Katja Bakija, Cvijeta Zuzorić kao tema u suvremenoj hrvatskoj drami i kazalištu ; Lada Čale Feldman, Krležiana/Senkeriana/Stoppardiana ; Igor Mrduljaš, Kušan ad portas ili zašto je glumište devedesetih zaboravilo važnog dramatičara ; Adriana Car-Mihec, Giga i njezini Lade Kaštelan ; Sanja Nikčević, Ivan Kušan, Čaruga ili "pučki igrokaz s pucanjem" ; Jasen Boko, Suvremeno hrvatsko kazalište u ogledalu medija ; Helena Sablić Tomić, Ženski identitet /monodramski tekst kao scenski realiziran tekst ; Ana Lederer, Redatelj u hrvatskom kazalištu devedesetih ; Željka Turčinović, Dramski program Hrvatskog radija kao promotor suvremene hrvatske drame