|
|
|
|
LEADER |
02583nam a22002177i 4500 |
005 |
20151024093206.0 |
008 |
100312s2010 hr |||||||||| ||mul|d |
040 |
|
|
|a HR-ZaFF
|b hrv
|c HR-ZaFF
|e ppiak
|
080 |
|
|
|a 82.0
|
245 |
0 |
0 |
|a Autor, ime, tekst :
|b kolegij dr. sc. Mirne Velčić-Canivez, PDS književnosti, izvedbenih umjetnosti, filma i kulture, akad. god. 2009/2010 : čitanka
|
500 |
|
|
|a SUVF
|
505 |
|
|
|a Problem autora : književopovijesne i književnoteorijske perspektive nakon strukturalizma : doktorska disertacija / David Šporer
Qu'est-ce qu'un auteur? / Michel Foucault
Autor / Antoine Compagnon (iz: Demon teorije / A.C.)
Smrt autora / Roland Barthes
Identités d'auteur dans l'Antiquité et la tradition européenne / ed. Claude Calame et Roger Chartier
|
520 |
|
|
|a Seminar se vraća slavnom Foucaultovom pitanju : što je autor i postavlja u prvi plan problem referencije imena autora. Pitanje povlaći mnoge metodološke i teorijske teškoće a koje uglavnom imaju korijen u problematičnom statusu vlastitog imena za koje je već Barthes držao da je označitelj s naročitim statusom (“prince des signifiants”). Posebnost imena autora ispitat će se dakle s lingvističkog i semiološkog gledista kao neuhvatljivost smisla tog naročitog imena, kao specifičnost njegove referencije na planu jezika i na planu teksta. U sredistu analize bit ce različiti tekstualni žanrovi, primjeri iz fikcije, novinskog diskursa (uvodnici u tjednicima i dnevnim listovima), primjeri osobne korespondencije i antičkog “autorskog pecata” (sphragis). Seminar je interdisciplinarne naravi i uspostavlja veze izmedju lingvističke onomastike, semiotike, pragmatike teksta. No seminar pokreće i jednu noviju dimenziju u pristupu autoru : o autoru se u posljednjih dvadesetak godina govori kao o “posjedovatelju autorskih prava”. Na području različitih zanimanja vezanih uz knjigu te na polju profesionalnih istraživanja koje je potakla nova disciplina – povijest knjige – ime se autora povezuje s imenima “brendova” (“brand name”). Seminar načinje to “marketinško” razmišljanje : od autora se u suvremenom izdavačkom kontekstu sve više očekuje da njeguje određeni “reprezentativni imidz”, sliku o sebi koju že nastojati nametnuti na tržistu knjige.
|
653 |
|
|
|a autorstvo
|
700 |
1 |
|
|4 edt
|a Velčić-Canivez, Mirna
|
700 |
1 |
|
|4 aut
|a Compagnon, Antoine
|9 95
|
700 |
1 |
|
|4 aut
|a Šporer, David
|9 785
|
700 |
1 |
|
|4 aut
|a Barthes, Roland
|
700 |
1 |
|
|4 aut
|a Foucault, Michel
|
942 |
|
|
|c KNJ
|h kom82.0
|i AUT.IT
|6 KOM820_AUTIT
|
999 |
|
|
|c 247995
|d 247994
|