Semiološki pristup reklamnome diskursu

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:250632/Details
Glavni autor: Bertoša, Mislava (-)
Vrsta građe: Knjiga
Jezik: hrv
Impresum: Zagreb : M. Bertoša, 2006.
Predmet:
LEADER 01246cam a22002537i 4500
005 20140910152352.0
007 ta
008 070329s2006 hr a m 000 0 hrv
040 |a HR NSK  |b hrv  |e ppiak  |c HR-ZaFF  |d HR-ZaFF 
041 0 |a hrv  |b ita 
080 |a 316.77:003](497.5-3 Istra)(091)(043.3) 
080 |a 003:659](497.5-3 Istra)(091)(043.3) 
080 |a 659:003](497.5-3 Istra)(091)(043.3) 
100 1 |a Bertoša, Mislava  |9 843 
245 1 0 |a Semiološki pristup reklamnome diskursu :  |b (na korpusu istarskih publikacija iz posljednjih desetljeća Austro-Ugarske vladavine) : (doktorska disertacija) /  |c Mislava Bertoša ; mentor Marin Andrijašević 
260 |a Zagreb :  |b M. Bertoša,  |c 2006.  |e ([s. l. :  |f s. n.]) 
300 |a 379 listova :  |b ilustr., graf. prikazi ;  |c 30 cm 
500 |a Na vrhu nasl. str.: Sveučlište u Zagrebu, Filozofski fakultet 
502 |a Fil. fak., Zagreb, 2006. 
504 |a Bibliografija: listovi 349-370; bibliografske bilješke uz tekst 
504 |a Sintesi: Approccio semiologico al discorso pubblicitario (su un corpus riguardante le pubblicazioni Istriane degli ultimi decenni dell'impero Austro-ungarico) 
653 |a semiologija  |a reklame - semiološko gledište  |a Istra 
942 |c DIS 
999 |c 250632  |d 250631