Važnost marketinga za narodne knjižnice : diplomski rad

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:254813/Similar
Glavni autor: Džanko, Hrvoje (-)
Ostali autori: Nebesny, Tatjana (Thesis advisor)
Vrsta građe: Rukopis
Jezik: hrv
Impresum: Zagreb : H. Džanko, 2004.
Predmet:
Online pristup: Rad u Repozitoriju

APA stil citiranja

Džanko, H., & Nebesny, T. (2004). Važnost marketinga za narodne knjižnice : diplomski rad: Važnost marketinga za narodne knjižnice : diplomski rad. Zagreb: H. Džanko.

Chicago stil citiranja

Džanko, Hrvoje, and Tatjana Nebesny. Važnost marketinga za narodne knjižnice : diplomski rad: Važnost marketinga za narodne knjižnice : diplomski rad. Zagreb: H. Džanko, 2004.

MLA stil citiranja

Džanko, Hrvoje, and Tatjana Nebesny. Važnost marketinga za narodne knjižnice : diplomski rad: Važnost marketinga za narodne knjižnice : diplomski rad. Zagreb: H. Džanko, 2004.