Važnost marketinga za narodne knjižnice : diplomski rad
| Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:254813/Similar |
|---|---|
| Glavni autor: | Džanko, Hrvoje (-) |
| Ostali autori: | Nebesny, Tatjana (Thesis advisor) |
| Vrsta građe: | Rukopis |
| Jezik: | hrv |
| Impresum: |
Zagreb :
H. Džanko,
2004.
|
| Predmet: | |
| Online pristup: |
Rad u Repozitoriju |
APA stil citiranja
Džanko, H., & Nebesny, T. (2004). Važnost marketinga za narodne knjižnice : diplomski rad: Važnost marketinga za narodne knjižnice : diplomski rad. Zagreb: H. Džanko.
Chicago stil citiranjaDžanko, Hrvoje, and Tatjana Nebesny. Važnost marketinga za narodne knjižnice : diplomski rad: Važnost marketinga za narodne knjižnice : diplomski rad. Zagreb: H. Džanko, 2004.
MLA stil citiranjaDžanko, Hrvoje, and Tatjana Nebesny. Važnost marketinga za narodne knjižnice : diplomski rad: Važnost marketinga za narodne knjižnice : diplomski rad. Zagreb: H. Džanko, 2004.