Uvod u suvremenu teatrologiju

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:262022/Details
Glavni autor: Senker, Boris (-)
Vrsta građe: Knjiga
Jezik: hrv
Impresum: Zagreb : Leykam International, cop. 2010.
Nakladnička cjelina: Biblioteka Uvodi
Predmet:
LEADER 03205nam a22002537i 4500
005 20170115202446.0
008 110506s2010 hr |||||||||| ||hrv|d
020 |a 9789537534615 
040 |a HR-ZaFF   |b hrv  |c HR-ZaFF   |e ppiak 
080 |a 792.01 
100 1 |9 776  |a Senker, Boris 
245 1 0 |a Uvod u suvremenu teatrologiju.   |n 1 /  |c Boris Senker. 
260 |a Zagreb :  |b Leykam International,  |c cop. 2010. 
300 |a [271] str. :  |b ilustr. ;  |c 20 cm 
490 |a Biblioteka Uvodi 
500 |a Bilješka o autoru 
504 |a Bibliografske bilješke uz tekst 
504 |a Bibliografija: str. [243]-251 
504 |a Kazala 
505 |a 1. Predgovor: Teatrologija i predmet njezina znanstvenog interesa --- 1.1. Što je 'suvremeno' -- 1.22. Što je 'teatrologija' -- 1.3. Što je 'kazalište' -- 1.4. Otkud i za koga 'Uvod u suvremenu teatrologiju' -- 2. Semiologija/semiotika kazališta -- 2.1. Znanost o znakovima i značenju -- 2.1.1. Znakovi i značenja -- 2.1.2. Granice područja semiologije/semiotike -- 2.2. Utemeljitelji semiologije/semiotike -- 2.2.1. Ferdinand de Saussure -- 2.2.2. Charles Sanders Peirce -- 2.2.3. Dvije ili jedna semiologija/semiotika -- 2.3. Praški lingvistički krug -- 2.4. Kazalište - prostor komunikacije ili mjesto događaja -- 2.5. Troje predstavnika semiologije/semiotike kazališta -- 2.5.1. Tadeusz Kowzan: Kazalište kao znakovni sustav u općem sustavu umjetnosti -- 2.5.2. Erika Fischer-Lichte: Kazalište kao kulturalni sustav -- 3. Dramaturgija i/ili dramatologija -- 3.1. Drama, dramaturgija, dramatologija -- 3.2. Utemeljitelji dramaturgije i dramatologije -- 3.2.1. Proppov mofrološki pristup -- 3.2.2. Souriauovi dramatološki 'horoskopi' -- 3.2.3. Greimasov aktantski model -- 3.3. Anne Ubersfeld i njezina inačica aktantskog modela -- 3.4. Dramatološke analize -- 3.4.1. Keir Elam: "Dramatološka partitura" 'Hamleta' -- 3.4.2. Lada Čale Feldman: Primjena aktantskog modela Anne Ubersfeld na dramu 'Anera' Ive Brešana -- 3.4.3. Darko Suvin: "Teorija agenske analize" i njezina primjena na Krležinu dramatiku -- 3.5. Post scriptum: Zuppina dramatologija kao teorija dramaturgije -- 4. Strukturalna analiza dramskoga i izvedbenog teksta -- 4.1. Teatrologija i strukturalizam -- 4.2 Pojam strukture -- 4.2.1. Svojstva strukture -- 4.2.2. Strukturalizam - škola, metoda ili intelektualna moda -- 4.3. Utemeljitelji strukturalizma -- 4.3.1. Strukturalizam Claudea Lévi-Straussa -- 4.3.2. Struktura i tekst u teoriji Rolanda Barthesa -- 4.3.3. Strukturalna poetika Jurija Mihajloviča Lotmana -- 4.4. Predstrukturalističke analize "dramske gradnje" -- 4.4.1. Aristotel i šest elemenata tragedije -- 4.4.2. Jean Chapelain i njegov učeni pravorijek o tragediji 'Cid' -- 4.4.3. Dramska tehnika Gustava Freytaga -- 4.5. Tri analitička modela -- 4.5.1. Pfisterova teorija drame i njezina strukturalna analiza -- 4.5.2. Semiološko-strukturalističko 'čitanje kazališta' Anne Ubersfeld -- 4.5.3. Pavisov 'protokol' analize kazališnih, plesnih i filmskih izvedaba -- 4.5.4. Umjesto zaključka 
653 |a teatrologija  |a udžbenik 
653 |a teatrologija  |a 1960- 
942 |c KNJ  |h EC15.1  |i SEN U-sv1  |j 2  |t 2.01  |u 2  |6 EC151_SEN_USV1 
999 |c 262022  |d 262021