Utjecaj vizualnog koda na percepciju dizajnirane poruke na primjeru plakata kao komunikacijskog medija

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:264357/Details
Glavni autor: Jeličić, Anita (-)
Vrsta građe: Rukopis
Jezik: hrv
Impresum: Zagreb : A. Jeličić, 2011.
Predmet:
LEADER 00780ntm a22002177i 4500
005 20120103004936.0
008 110216s2011 hr | ||||| 000 0 hrv d
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
080 |a 316.773.3 
100 1 |a Jeličić, Anita 
245 1 0 |a Utjecaj vizualnog koda na percepciju dizajnirane poruke na primjeru plakata kao komunikacijskog medija :   |b doktorska disertacija /  |c Anita Jeličić ; [mentor Stjepan Malović]. 
260 |a Zagreb :  |b A. Jeličić,   |c 2011. 
502 |a Filozofski fakultet, Odsjek za informacijske znanosti. 
653 6 |a Doktorska disertacija 
653 0 |a Vizualni kod 
653 0 |a Komunikacijski medij 
653 0 |a Grafički dizajn 
653 0 |a Vizualna komunikacija 
653 0 |a Fiksacije oka 
942 |c DIS 
999 |c 264357  |d 264355