|
|
|
|
LEADER |
01173ntm a22002537i 4500 |
005 |
20190416154035.0 |
008 |
090421s2012 ci | | m 000 0 eng|d |
999 |
|
|
|c 271089
|d 271087
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFF
|b hrv
|c HR-ZaFF
|e ppiak
|
080 |
|
|
|a 811.111:371.3
|
100 |
1 |
|
|a Cui, Guangying
|
245 |
1 |
|
|a The role of blended-learning approach in developing listening and speaking skills in English as a foreign language :
|b doctoral thesis = Uloga hibridnog pristupa u razvoju vještina slušanja i govorenja u engleskome kao stranome jeziku : doktorski rad /
|c Guangying Cui ; mentori Marta Medved Krajnović i Sanja Seljan.
|
246 |
3 |
5 |
|a Uloga hibridnog pristupa u razvoju vještina slušanja i govorenja u engleskome kao stranome jeziku :
|b doktorski rad
|
260 |
|
|
|a Zagreb,
|c 2012.
|
300 |
|
|
|a 239 listova :
|b ilustr. ;
|c 30 cm
|
502 |
|
|
|a Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet
|
504 |
|
|
|a Bibliografija: listovi 176-205.
|
653 |
|
6 |
|a doktorska disertacija
|
653 |
|
6 |
|a metodika
|
653 |
|
6 |
|a engleski jezik
|
700 |
1 |
|
|4 ths
|a Medved Krajnović, Marta
|9 563
|
700 |
1 |
|
|4 ths
|a Seljan, Sanja
|9 430
|
710 |
2 |
|
|4 dgg
|a Filozofski fakultet (Zagreb)
|
942 |
|
|
|b OCJ
|c DIS
|t 2.08
|