The role of blended-learning approach in developing listening and speaking skills in English as a foreign language

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:271089/Details
Glavni autor: Cui, Guangying (-)
Ostali autori: Medved Krajnović, Marta (Thesis advisor), Seljan, Sanja
Vrsta građe: Rukopis
Jezik: eng
Impresum: Zagreb, 2012.
Predmet:
LEADER 01173ntm a22002537i 4500
005 20190416154035.0
008 090421s2012 ci | | m 000 0 eng|d
999 |c 271089  |d 271087 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
080 |a 811.111:371.3 
100 1 |a Cui, Guangying 
245 1 |a The role of blended-learning approach in developing listening and speaking skills in English as a foreign language :   |b doctoral thesis = Uloga hibridnog pristupa u razvoju vještina slušanja i govorenja u engleskome kao stranome jeziku : doktorski rad /  |c Guangying Cui ; mentori Marta Medved Krajnović i Sanja Seljan. 
246 3 5 |a Uloga hibridnog pristupa u razvoju vještina slušanja i govorenja u engleskome kao stranome jeziku :   |b doktorski rad 
260 |a Zagreb,   |c 2012. 
300 |a 239 listova :   |b ilustr. ;   |c 30 cm 
502 |a Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet 
504 |a Bibliografija: listovi 176-205. 
653 6 |a doktorska disertacija 
653 6 |a metodika 
653 6 |a engleski jezik 
700 1 |4 ths  |a Medved Krajnović, Marta  |9 563 
700 1 |4 ths   |a Seljan, Sanja  |9 430 
710 2 |4 dgg  |a Filozofski fakultet (Zagreb) 
942 |b OCJ  |c DIS  |t 2.08