Pluralizam u obrazovanju
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:275401/TOC |
---|---|
Glavni autori: | Grandić, Radovan (Editor), Babić-Kekez, Snežana (Author), Gojkov, Grozdanka, Klemenović, Jasmina, Knežević Florić, Olivera, Maksimović, Jelena, Milenković, Pavle, Milutinović, Jovana, Negru, Adrijan, Petrović, Ružica, Stipić, Milena, Stojanović, Aleksandar, Uzelac, Milan, Zuković, Slađana |
Vrsta građe: | Drugo |
Jezik: | srp |
Impresum: |
Novi Sad :
Filozofski fakultet,
2011
|
Predmet: |
Sadržaj:
- Predgovor.
- Strategije podsticanja darovitih učenika.
- Kognitivni stil u emancipiranoj didaktici.
- Kulturološki pristup pedagoškom diskursu.
- Refleksija savremenih pedagoških koncepcija u našem vaspitnom kontekstu.
- Jednakost i različitost kao temelji savremenih strategija obrazovanja.
- Obrazovanje u pluralnom društvu i pluralizam u obrazovanju.
- Pluralnost u demokratičnosti - između proklamovanog i stvarnog.
- Mogućnost utemeljenja filozofije obrazovanja u svetlu teorije pedagoškog pluralizma.
- Uloga filozofije u razvoju obrazovanja.
- Definicija i pojam akcionog istraživanja.
- Interkulturalizam u obrazovanju kao metodološki izazov.