|
|
|
|
LEADER |
01910nam a22003617i 4500 |
005 |
20140926120523.0 |
008 |
120515s2010 hr |||||||||| ||hrv|d |
020 |
|
|
|a 9789537556136
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFF
|b hrv
|c HR-ZaFF
|e ppiak
|
080 |
|
|
|a 37.013.74/.014:371+371.136+37.07
|
110 |
|
|
|a OECD - Organizacija za ekonomsku suradnju i razvoj
|b Program za međunarodnu procjenu znanja i vještina učenika (PISA)
|
245 |
0 |
0 |
|a Što čini školske sustave učinkovitima? :
|b pogled na školske sustave kroz prizmu PISA istraživanja /
|c OECD ; [gl.ur. Michelle Braš Roth] ; prevoditeljica Ana Markočić Dekanić.
|
260 |
|
|
|a Zagreb :
|b OECD :
|b Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja - PISA centar,
|c 2010.
|
300 |
|
|
|a 73 str. ;
|c 27 cm
|
500 |
|
|
|a Prijevod djela: What makes schools systems perform?: Seeing school systems through the prism of PISA.
|
505 |
0 |
|
|a Uvod. -- Strategije za inovaciju i reformu u školskom sustavu. -- Prijenos odgovornosti na škole. -- Praćenje sustava. -- Organizacija sustava podrške. -- Shvaćanje standarda i njihova primjena. -- Organizacija obrazovnih procesa unutar škola. -- Integracija učenika imigranata i učenika čiji su roditelji imigranti. -- Kako se zemlje nose s razlikama između očekivanih i stvarnih postignuća učenika. -- Stručni razvoj učitelja. -- Zaključci.
|
653 |
|
0 |
|a školstvo
|a organizacija
|
653 |
|
0 |
|a školski sustavi
|
653 |
|
0 |
|a Kanada
|
653 |
|
0 |
|a Engleska
|
653 |
|
0 |
|a Finska
|
653 |
|
0 |
|a Francuska
|
653 |
|
0 |
|a Nizozemska
|
653 |
|
0 |
|a Švedska
|
653 |
|
0 |
|a PISA
|a standardi
|
653 |
|
0 |
|a evaluacija
|a praćenje sustava
|
653 |
|
0 |
|a obrazovna reforma
|
653 |
|
0 |
|a nastavnici
|a stručno usavršavanje
|
653 |
|
0 |
|a učenici
|a socio-ekonomski aspekti
|a imigranti
|
700 |
1 |
|
|4 edt
|a Braš Roth, Michelle.
|
700 |
1 |
|
|4 trl
|a Markočić Dekanić, Ana.
|
942 |
|
|
|c KNJ
|h BF10
|6 BF10
|
999 |
|
|
|c 276187
|d 276185
|