Interkulturalna osjetljivost nastavnika kao pretpostavka razvoja interkulturalne osjetljivosti učenika

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:289735/Details
Glavni autor: Drandić, Dijana (-)
Ostali autori: Spajić-Vrkaš, Vedrana (Thesis advisor)
Vrsta građe: Drugo
Jezik: hrv
Impresum: Zagreb, 2013.
Predmet:
LEADER 01114na a2200265 4500
005 20190416151218.0
008 130520s2013 ci ||m||||||| ||hrv|d
999 |c 289735  |d 289733 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
080 |a 376.4(043.3) 
100 1 |a Drandić, Dijana. 
245 1 0 |a Interkulturalna osjetljivost nastavnika kao pretpostavka razvoja interkulturalne osjetljivosti učenika :   |b doktorski rad /   |c Dijana Drandić ; mentor Vedrana Spajić-Vrkaš. 
246 3 5 |a Intercultural sensitivity of teachers as precondition for the development of intercultural sensitivity of pupils :   |b doctoral thesis 
260 |a Zagreb,  |c 2013. 
300 |a 210 listova :   |b graf. prikazi ;   |c 30 cm 
502 |c Sveučilište u zagrebu, Filozofski fakultet, Odsjek za pedagogiju.  |d 2013. 
504 |a Bibliografija: listovi 177-197. 
653 0 |a nastavnici 
653 6 |a doktorska disertacija 
653 0 |a učenici 
653 0 |a interkulturno obrazovanje 
653 0 |a interkulturalizam 
700 1 |4 ths  |a Spajić-Vrkaš, Vedrana.  |9 620 
710 2 |4 dgg  |a Filozofski fakultet (Zagreb) 
942 |c DIS  |h BF  |t 2.08  |6 BF