|
|
|
|
LEADER |
00926na a2200241 4500 |
005 |
20130520113306.0 |
008 |
130520s2012 hr ||m||||||| ||hrv|d |
040 |
|
|
|a HR-ZaFF
|b hrv
|c HR-ZaFF
|e ppiak
|
080 |
|
|
|a 37.02:069(043.3)
|
100 |
1 |
|
|a Kisovar-Ivanda, Tamara.
|
245 |
1 |
0 |
|a Povezanost didaktičkoga strukturiranja muzejskih sadržaja i učeničke percepcije muzeja :
|b doktorski rad /
|c Tamara Kisovar-Ivanda ; mentor: Ivana Batarelo-Kokić.
|
260 |
|
|
|a Zagreb :
|b T. Kisovar-Ivanda,
|c 2012.
|
300 |
|
|
|a 267 list. :
|b graf. prikazi ;
|c 30 cm
|
502 |
|
|
|c Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Odsjek za pedagogiju.
|d 2012
|
504 |
|
|
|a Str. 225-232: Bibliografija.
|
653 |
|
0 |
|a muzejska pedagogija
|
653 |
|
0 |
|a muzeji
|a obrazovna uloga
|
653 |
|
0 |
|a pedagogija
|a podučavanje
|
653 |
|
0 |
|a nastavnici
|
653 |
|
0 |
|a učenici
|
700 |
1 |
|
|4 oth
|a Batarelo-Kokić, Ivana.
|
942 |
|
|
|c DIS
|h BF
|6 BF
|
999 |
|
|
|c 289740
|d 289738
|