|
|
|
|
LEADER |
08095na a2201345 4500 |
005 |
20130711163333.0 |
008 |
130708s2011 ci |||||||||| ||mul|d |
020 |
|
|
|a 9789537210434
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFF
|b hrv
|c HR-ZaFF
|e ppiak
|
041 |
|
|
|a hrv
|a eng
|
080 |
|
|
|a 821.163.42.09-93
|
080 |
|
|
|a 82.09-93
|
080 |
|
|
|a 371.3:81
|
245 |
0 |
0 |
|a Redefiniranje tradicije:
|b dječja književnost, suvremena komunikacija, jezici i dijete = Redefining tradition: children’s literature, contemporary communication, languages and childe /
|c urednici, editors Ante Bežen, Berislav Majhut ; [prijevod [sažetaka] na engleski Ivana Cindrić].
|
260 |
|
|
|a Zagreb :
|b Učiteljski fakultet Sveučilišta = Faculty of Teacher Education of the University of Zagreb : Europski centar za sustavna i napredna istraživanja = ECNSI [i. e.] The European Center for Advantced and Systematic Resarch,
|c 2012.
|
300 |
|
|
|a 543 str. :
|b ilustr., graf. prikazi ;
|c 24 cm
|
504 |
|
|
|a Bibliografija iza svakog rada; bibliografske bilješke i bilješke uz tekst
|
505 |
|
|
|a Str. 11-12: Predgovor / Ante Bežen, Berislav Majhut
|
546 |
|
|
|a Tekst na hrv. i engl. jeziku
|
653 |
|
|
|a hrvatska dječja književnost - književne studije - zbornik
|
653 |
|
|
|a slavenska mitologija
|
653 |
|
|
|a dječja književnost - književne studije - zbornik
|
653 |
|
|
|a metodika nastave jezika
|
653 |
|
|
|a metodika nastave književnosti
|
700 |
1 |
|
|4 edt
|4 aui
|a Bežen, Ante
|
700 |
1 |
|
|4 edt
|4 aui
|a Majhut, Berislav
|
700 |
1 |
|
|4 aut
|a Aladrović Slovaček, Katarina
|
700 |
1 |
|
|4 aut
|a Kolar Billege, Martina
|
700 |
1 |
|
|4 aut
|a Bilić-Štefan, Milka
|
700 |
1 |
|
|4 aut
|a Cindrić, Ivana
|
700 |
1 |
|
|4 aut
|a Andraka, Marija
|
700 |
1 |
|
|4 aut
|a Brala-Mudrovčić, Jasminka
|
700 |
1 |
|
|4 aut
|a Budinski, Vesna
|
700 |
1 |
|
|4 aut
|a Kolar Billege, Martina
|
700 |
1 |
|
|4 aut
|a Dvorski, Jasmina
|
700 |
1 |
|
|4 aut
|a Gruić, Iva
|
700 |
1 |
|
|4 aut
|a Kos-Lajtman, Andrijana
|
700 |
1 |
|
|4 aut
|a Hranjec, Stjepan
|
700 |
1 |
|
|4 aut
|a Košuta, Nataša
|
700 |
1 |
|
|4 aut
|a Lovrić, Sanja
|
700 |
1 |
|
|4 aut
|a Lukšić, Sanja
|
700 |
1 |
|
|4 aut
|a Grahovac-Pražić, Vesna
|
700 |
1 |
|
|4 aut
|a Ljuštanović, Jovan
|
700 |
1 |
|
|4 aut
|a Narančić Kovač, Smiljana
|
700 |
1 |
|
|4 aut
|a Milković, Ivana
|
700 |
1 |
|
|4 aut
|a Peček, Irena
|
700 |
1 |
|
|4 aut
|a Peček, Ivana
|
700 |
1 |
|
|4 aut
|a Saksida, Igor
|
700 |
1 |
|
|4 aut
|a Turza-Bogdan, Tamara
|
700 |
1 |
|
|4 aut
|a Ciglar, Vesna
|
700 |
1 |
|
|4 aut
|a Vodopija, Irena
|
700 |
1 |
|
|4 aut
|a Bakota, Lidija
|
700 |
1 |
|
|4 aut
|a Vučković, Dijana
|
700 |
1 |
|
|4 aut
|a Grahovac-Pražić, Vesna
|
700 |
1 |
|
|4 aut
|a Nemeth-Jajić, Jadranka
|
700 |
1 |
|
|4 aut
|a Polak, Sanja
|
700 |
1 |
|
|4 aut
|a Selak, Ante
|
700 |
1 |
|
|4 aut
|a Šamo, Renata
|
700 |
1 |
|
|4 aut
|a Vrcić-Mataija, Sanja
|
700 |
1 |
|
|4 aut
|a Zalar, Diana
|
700 |
1 |
|
|4 aut
|a Giacometti, Kristina
|
700 |
1 |
|
|4 aut
|a Zergollern-Miletić, Lovorka
|
700 |
1 |
|
|4 aut
|a Conjar, Bogdanka
|
700 |
1 |
|
|4 aut
|a Đuričković, Milutin
|
700 |
1 |
|
|4 aut
|a Mađarev, Milutin
|
700 |
1 |
|
|4 aut
|a Patekar, Jakob
|
700 |
1 |
|
|4 aut
|a Puljak, Lucija
|
700 |
1 |
|
|4 aut
|a Ivančič, Irena
|
700 |
1 |
|
|4 aut
|a Reljac-Fajs, Emilija
|
700 |
1 |
|
|4 aut
|a Vidović, Ester
|
700 |
1 |
|
|4 aut
|a Turk-Sakač, Marija
|
700 |
1 |
|
|4 aut
|a Velički, Vladimira
|
700 |
1 |
|
|4 aut
|a Vignjević, Jelena
|
700 |
1 |
|
|4 aut
|a Podrug, Nina
|
700 |
1 |
|
|4 aut
|a Vuić, Božica
|
700 |
1 |
|
|4 aut
|a Pavušek, Marija
|
740 |
0 |
2 |
|a Ocjenjivanje jezične djelatnosti pisanja na materinskom jeziku / Katarina Aladrović Slovaček, Martina Kolar Billege
|
740 |
0 |
2 |
|a Matične znanosti metodike u ranom poučavanju hrvatskoga/materinskoga jezika / Ante Bežen
|
740 |
0 |
2 |
|a The teaching practice course: aims, learning outcomes, evaluation / Milka Bilić-Štefan, Ivana Cindrić, Marija Andraka
|
740 |
0 |
2 |
|a Dramski prostor, vrijeme i likovi u dramama Pere Budaka / Jasminka Brala-Mudrovčić
|
740 |
0 |
2 |
|a Razine jezičnih predvještina učenika u hrvatskom jeziku na početku prvog razreda osnovne škole (nečitač, polučitač i čitač) – inicijalno istraživanje / Vesna Budinski, Martina Kolar Billege
|
740 |
0 |
2 |
|a Likovi zmajeva u djelima 'Bijeli klaun' Damira Miloša, 'Nikad ne vjeruj zmaju; kad otvori usta, iz njih izađe vatra, ili laž' Zvjezdane Odobašić i 'Gesak' Ante Zaninovića / Jasmina Dvorski
|
740 |
0 |
2 |
|a Društveno – aktualne i teške teme u kazalištu za djecu i mlade / Iva Gruić
|
740 |
0 |
2 |
|a Staroslavenska mitološka baština kao intertekst u hrvatskoj dječjoj prozi / Andrijana Kos – Lajtman, Stjepan Hranjec
|
740 |
0 |
2 |
|a Korištenje nekoga drugog jezika kao komunikacijska strategija u ranome učenju stranoga jezika / Nataša Košuta
|
740 |
0 |
2 |
|a Poetika hrvatskih dječjih petparačkih romana u razdoblju između dva svjetska rata / Sanja Lovrić
|
740 |
0 |
2 |
|a Govorne kompetencije učenika prvih razreda / Sanja Lukšić, Vesna Grahovac-Pražić
|
740 |
0 |
2 |
|a Oblici moderniteta u prvim pjesničkim zbirkama za djecu Dušana Radovića i Grigora Viteza – sličnosti i razlike / Jovan Ljuštanović
|
740 |
0 |
2 |
|a Ilustracije u izdanjima Čudnovatih zgoda šegrta Hlapića objavljenim za života Ivane Brlić-Mažuranić / Berislav Majhut
|
740 |
0 |
2 |
|a Tko je ukrao kolačiće: intertekstualna sastavnica Aličinih pustolovina u Čudozemskoj u hrvatskim izdanjima / Smiljana Narančić Kovač, Ivana Milković
|
740 |
0 |
2 |
|a Priče u ranom učenju engleskog jezika / Irena Peček, Ivana Peček
|
740 |
0 |
2 |
|a Aktualnost tradicije u nastavi književnosti: Trebaju li mladi čitatelji u školi uistinu „čitati bilo što i bilo kako“? / Igor Saksida
|
740 |
0 |
2 |
|a Nastava hrvatskoga jezika u višejezičnoj sredini / Tamara Turza-Bogdan, Vesna Ciglar
|
740 |
0 |
2 |
|a Anglizmi u časopisima za mlade kao odraz jezične (ne)kulture / Irena Vodopija, Lidija Bakota
|
740 |
0 |
2 |
|a Koncept čitalačke pismenosti u crnogorskim udžbenicima jezika za drugi ciklus osnovne škole / Dijana Vučković
|
740 |
0 |
2 |
|a Hrvatske početnice do 19. stoljeća / Vesna Grahovac-Pražić
|
740 |
0 |
2 |
|a Jezikoslovna obilježja hrvatskih početnica u 20. stoljeću / Jadranka Nemeth-Jajić
|
740 |
0 |
2 |
|a Stvaranje literarnog kurikula i međupredmetna korelacija pri interpretaciji lektire u prvom razredu osnovne škole / Sanja Polak
|
740 |
0 |
2 |
|a Abeceda naspram Abecedara (Abecedar za dĕcu Imbre Antolića u svjetlu pravopisnih rješenja Šime Starčevića) / Ante Selak
|
740 |
0 |
2 |
|a Ekstenzivno čitanje u kontekstu stranog jezika / Renata Šamo
|
740 |
0 |
2 |
|a Urbanost kao osobina identiteta dječje družine / Sanja Vrcić-Mataija
|
740 |
0 |
2 |
|a Demoni Philipa Pullmana naspram likova odabranih hrvatskih fantastičara: smisao preobrazbi / Diana Zalar, Kristina Giacometti
|
740 |
0 |
2 |
|a Markers of definiteness and indefiniteness in english – an analysis of their acquisition in early EFL / Lovorka Zergollern-Miletić
|
740 |
0 |
2 |
|a Lutkarska grupa kao izvannastavna aktivnost u osnovnoj školi / Bogdanka Conjar
|
740 |
0 |
2 |
|a Poezija vojvođanskih Hrvata za djecu i mlade / Milutin Đuričković
|
740 |
0 |
2 |
|a Fabula i diskurz u dječjoj književnosti / Milutin Mađarev
|
740 |
0 |
2 |
|a Morfološke pogreške u govoru desetogodišnjaka / Jakob Patekar
|
740 |
0 |
2 |
|a Jezična (literarna) komunikacija u ranoj školskoj dobi / Lucija Puljak, Ante Bežen, Irena Ivančič
|
740 |
0 |
2 |
|a Govorne vještine i bajka u razrednoj nastavi jezika: bajkom do govorničkih vještina / Emilija Reljac-Fajs, Ester Vidović
|
740 |
0 |
2 |
|a Autsajderi u dječjoj književnosti na primjerima romana Uzbuna na Zelenom Vrhu, Junaci Pavlove ulice te filma Sam u kući 2 / Marija Turk-Sakač
|
740 |
0 |
2 |
|a Uloga malešnica u razvoju govora djece predškolske dobi / Vladimira Velički, Jelena Vignjević
|
740 |
0 |
2 |
|a Glagoljica – projekt u predškolskoj ustanovi / Jelena Vignjević
|
740 |
0 |
2 |
|a Odstupanja od jezične norme u pisanju učenika razredne nastave / Božica Vuić, Marija Pavušek
|
942 |
|
|
|c KNJ
|h D05.22
|i RED
|6 D0522_RED
|
999 |
|
|
|c 290996
|d 290994
|