Konativne i emocionalne karakteristike matematički nadarene i prosječno sposobne djece

Cilj istraživanja bio je usporediti matematički nadarene i prosječno sposobne učenike četvrtog razreda osnovne škole prema sljedećim konativnim i emocionalnim karakteristikama: motivaciji za učenje matematike, situacijskom interesu za učenje matematike tijekom nastave, matematičkoj anksioznosti, sam...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:304668/Similar
Matična publikacija: Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja
30-31 (1997), 4-5 ; str. 619-634
Glavni autori: Vizek-Vidović, Vlasta (-), Vlahović-Štetić, Vesna (Author), Arambašić, Lidija Slaviček, Melanija
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv

APA stil citiranja

Vizek-Vidović, V. (1997). Konativne i emocionalne karakteristike matematički nadarene i prosječno sposobne djece: Konativne i emocionalne karakteristike matematički nadarene i prosječno sposobne djece. Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja.

Chicago stil citiranja

Vizek-Vidović, Vlasta. "Konativne i emocionalne karakteristike matematički nadarene i prosječno sposobne djece: Konativne i emocionalne karakteristike matematički nadarene i prosječno sposobne djece." 1997.

MLA stil citiranja

Vizek-Vidović, Vlasta. "Konativne i emocionalne karakteristike matematički nadarene i prosječno sposobne djece: Konativne i emocionalne karakteristike matematički nadarene i prosječno sposobne djece." 1997.