Konativne i emocionalne karakteristike matematički nadarene i prosječno sposobne djece
Cilj istraživanja bio je usporediti matematički nadarene i prosječno sposobne učenike četvrtog razreda osnovne škole prema sljedećim konativnim i emocionalnim karakteristikama: motivaciji za učenje matematike, situacijskom interesu za učenje matematike tijekom nastave, matematičkoj anksioznosti, sam...
| Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:304668/Similar |
|---|---|
| Matična publikacija: |
Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja 30-31 (1997), 4-5 ; str. 619-634 |
| Glavni autori: | Vizek-Vidović, Vlasta (-), Vlahović-Štetić, Vesna (Author), Arambašić, Lidija Slaviček, Melanija |
| Vrsta građe: | Članak |
| Jezik: | hrv |
APA stil citiranja
Vizek-Vidović, V. (1997). Konativne i emocionalne karakteristike matematički nadarene i prosječno sposobne djece: Konativne i emocionalne karakteristike matematički nadarene i prosječno sposobne djece. Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja.
Chicago stil citiranjaVizek-Vidović, Vlasta. "Konativne i emocionalne karakteristike matematički nadarene i prosječno sposobne djece: Konativne i emocionalne karakteristike matematički nadarene i prosječno sposobne djece." 1997.
MLA stil citiranjaVizek-Vidović, Vlasta. "Konativne i emocionalne karakteristike matematički nadarene i prosječno sposobne djece: Konativne i emocionalne karakteristike matematički nadarene i prosječno sposobne djece." 1997.