Tipologija uloge nastavnika u nastavi engleskog jezika u nižim razredima osnovne škole

Cilj ovog rada bio je ispitati kakva je uloga nastavnika u nastavi engleskog jezika koja se provodi u nižim razredima osnovnog školovanja. Upozorava se na posebnosti nastave stranih jezika u ranoj školskoj dobi, a zatim se daje pregled rezultata dobivenih primjenom jedne od klasifikacija uloge nasta...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:304880/Details
Matična publikacija: Strani jezici
25 (1996), 1-2 ; str. 65-73
Glavni autor: Medved Krajnović, Marta (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 01563naa a2200241uu 4500
008 131105s1996 xx hrv|d
022 |a 0351-0840 
035 |a (CROSBI)29432 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Medved Krajnović, Marta 
245 1 0 |a Tipologija uloge nastavnika u nastavi engleskog jezika u nižim razredima osnovne škole /  |c Medved Krajnović, Marta. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Types of teacher roles in the early teaching of EFL 
300 |a 65-73  |f str. 
363 |a 25  |b 1-2  |i 1996 
520 |a Cilj ovog rada bio je ispitati kakva je uloga nastavnika u nastavi engleskog jezika koja se provodi u nižim razredima osnovnog školovanja. Upozorava se na posebnosti nastave stranih jezika u ranoj školskoj dobi, a zatim se daje pregled rezultata dobivenih primjenom jedne od klasifikacija uloge nastavnika engleskog jezika u istraživanju provedenome u drugom razredu osnovne škole. Tipologija uloge nastavnika još nije dovoljno razrađena da bi se pokazala sva složenost razredne situacije i svi aspekti razredne interakcije u nastavi engleskog jezika u nižim razredima osnovne škole. 
536 |a Projekt MZOS  |f 130750 
546 |a HRV 
690 |a 6.03 
693 |a uloga nastavnika, tipologija, osnovna škola, razredna interakcija, engleski jezik  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a teacher role, typology, primary school, classroom interaction, English language  |l eng  |2 crosbi 
773 0 |t Strani jezici  |x 0351-0840  |g 25 (1996), 1-2 ; str. 65-73 
942 |c CLA  |t 1.01  |u 1  |z Znanstveni - clanak 
999 |c 304880  |d 304878