Proces učenja stranog jezika kao predmet učeničkog stava
Tema članka su učenički stavovi prema procesu učenja engleskog kao stranog jezika i neki aspekti njegove nastave. Opisuje se i komentira istraživanje provedeno sa 117 učenika engleskog jezika koji su engleski jezik učili na fakultetskoj razini. Analiziraju se njihova uvjerenja o učenju engleskoga je...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:304882/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Strani jezici 25 (1996), 3-4 ; str. 159-172 |
Glavni autori: | Mihaljević Djigunović, Jelena (-), Kovačić, Maja (Author) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 01403naa a2200253uu 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 131105s1996 xx hrv|d | ||
022 | |a 0351-0840 | ||
035 | |a (CROSBI)29453 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |a Mihaljević Djigunović, Jelena | |
245 | 1 | 0 | |a Proces učenja stranog jezika kao predmet učeničkog stava / |c Mihaljević Djigunović, Jelena ; Kovačić, Maja. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Foreign language learning process as the object of learner attitude | |
300 | |a 159-172 |f str. | ||
363 | |a 25 |b 3-4 |i 1996 | ||
520 | |a Tema članka su učenički stavovi prema procesu učenja engleskog kao stranog jezika i neki aspekti njegove nastave. Opisuje se i komentira istraživanje provedeno sa 117 učenika engleskog jezika koji su engleski jezik učili na fakultetskoj razini. Analiziraju se njihova uvjerenja o učenju engleskoga jezika i razmatraju se njihove implikacije na nastavu engleskog jezika. | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 130750 | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 6.03 | ||
693 | |a afektivne varijable, stav, proces učenja stranog jezika, BALLI, engleski jezik |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a affective variables, attitude, process of FL learning, BALLI, English language |l eng |2 crosbi | ||
700 | 1 | |a Kovačić, Maja |4 aut | |
773 | 0 | |t Strani jezici |x 0351-0840 |g 25 (1996), 3-4 ; str. 159-172 | |
942 | |c CLA |t 1.01 |u 1 |z Znanstveni - clanak | ||
999 | |c 304882 |d 304880 |