Učeničke strategije i testovi stranih jezika

U članku se povezuju dva bitna aspekta učenja i nastave stranog jezika: učeničke strategije i testiranje. Daje se određenje strategija rješavanja testova i raspravlja se o važnosti njihova istraživanja radi bolje procjene kvalitete testova te učeničkog znanja. Opisuje se najraširenija metoda istraži...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:305031/Details
Matična publikacija: Strani jezici
XXVIII (1999.), 3-4 ; str. 149-155
Glavni autor: Medved Krajnović, Marta (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 01641naa a2200241uu 4500
008 131105s1999 xx hrv|d
022 |a 0351-0840 
035 |a (CROSBI)48353 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Medved Krajnović, Marta 
245 1 0 |a Učeničke strategije i testovi stranih jezika /  |c Medved Krajnović, Marta. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Learner strategies and foreign language tests 
300 |a 149-155  |f str. 
363 |a XXVIII  |b 3-4  |i 1999. 
520 |a U članku se povezuju dva bitna aspekta učenja i nastave stranog jezika: učeničke strategije i testiranje. Daje se određenje strategija rješavanja testova i raspravlja se o važnosti njihova istraživanja radi bolje procjene kvalitete testova te učeničkog znanja. Opisuje se najraširenija metoda istraživanja - usmena ili pismena izvješća učenika o postupcima kojima se koriste pri rješavanju testa. Autorica također opisuje najnovija istraživanja strategija rješavanja različitih vrsta testova - zadataka s višestrukim izborom, cloze-testa i c-testa, te usmenih testova. Ističu se implikacije koje spoznaje dobivene istraživanjem strategija rješavanja testova mogu imati na nastavu stranog jezika. 
536 |a Projekt MZOS  |f 130750 
546 |a HRV 
690 |a 6.03 
693 |a učenička strategija, test stranog jezika, strategija rješavanja testova  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a leraner strategies, test taking strategies, foreign language tests  |l eng  |2 crosbi 
773 0 |t Strani jezici  |x 0351-0840  |g XXVIII (1999.), 3-4 ; str. 149-155 
942 |c CLA  |t 1.01  |u 1  |z Znanstveni - pregledni rad 
999 |c 305031  |d 305029