Škola budućnosti:humana, stvaralačka i socijalna zajednica

U radu se polazi od škole kao društvenog bića;ustanove koja ima svoju trajnu svrhu i zadaću.Povijest škole pokazuje njenu trajnu otpornost i fleksibilnost prema različitim utjecajima i inovacijama kojima je tijekom svojega višestoljetnog razvoja bila izvrgnuta. Autor prikazuje 5 karakterističnih faz...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:305033/Details
Matična publikacija: Napredak
140 (1999.), 1 ; str. 7-16
Glavni autor: Previšić, Vlatko (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 01711naa a2200241uu 4500
008 131105s1999 xx hrv|d
022 |a 1330-0059 
035 |a (CROSBI)49119 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Previšić, Vlatko 
245 1 0 |a Škola budućnosti:humana, stvaralačka i socijalna zajednica /  |c Previšić, Vlatko. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a The school of future:human, creative and social community 
300 |a 7-16  |f str. 
363 |a 140  |b 1  |i 1999. 
520 |a U radu se polazi od škole kao društvenog bića;ustanove koja ima svoju trajnu svrhu i zadaću.Povijest škole pokazuje njenu trajnu otpornost i fleksibilnost prema različitim utjecajima i inovacijama kojima je tijekom svojega višestoljetnog razvoja bila izvrgnuta. Autor prikazuje 5 karakterističnih faza razvoja škole:a)srednjovjekovne, b)stare, c)nove,d)suvremene i e)buduće škole. Posljednjoj - budućoj školi daje se osobita važnost i futurološka zadaća na prijelazu u novo stoljeće. Kvalitetna buduća škola jest škola znanja, ali i škola koja polazi od individualiteta djeteta, njegova prirodnog integriteta , dječjih potreba i njegova socijalnog bića, kao temeljnog načela suvremene pedagogije.Buduća škola mora brižno čuvati i njegovati svoju humanu zadaću u odnosu na učenika, učitelja i roditelja. 
536 |a Projekt MZOS  |f 131002 
546 |a HRV 
690 |a 5.07 
693 |a humana škola,učenik, stvaralaštvo,socijalna zajednica  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a school, student, creativity, social community,culture  |l eng  |2 crosbi 
773 0 |t Napredak  |x 1330-0059  |g 140 (1999.), 1 ; str. 7-16 
942 |c CLA  |t 1.01  |u 1  |z Znanstveni - clanak 
999 |c 305033  |d 305031