Škola budućnosti:humana, stvaralačka i socijalna zajednica
U radu se polazi od škole kao društvenog bića;ustanove koja ima svoju trajnu svrhu i zadaću.Povijest škole pokazuje njenu trajnu otpornost i fleksibilnost prema različitim utjecajima i inovacijama kojima je tijekom svojega višestoljetnog razvoja bila izvrgnuta. Autor prikazuje 5 karakterističnih faz...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:305033/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Napredak 140 (1999.), 1 ; str. 7-16 |
Glavni autor: | Previšić, Vlatko (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 01711naa a2200241uu 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 131105s1999 xx hrv|d | ||
022 | |a 1330-0059 | ||
035 | |a (CROSBI)49119 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |a Previšić, Vlatko | |
245 | 1 | 0 | |a Škola budućnosti:humana, stvaralačka i socijalna zajednica / |c Previšić, Vlatko. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a The school of future:human, creative and social community | |
300 | |a 7-16 |f str. | ||
363 | |a 140 |b 1 |i 1999. | ||
520 | |a U radu se polazi od škole kao društvenog bića;ustanove koja ima svoju trajnu svrhu i zadaću.Povijest škole pokazuje njenu trajnu otpornost i fleksibilnost prema različitim utjecajima i inovacijama kojima je tijekom svojega višestoljetnog razvoja bila izvrgnuta. Autor prikazuje 5 karakterističnih faza razvoja škole:a)srednjovjekovne, b)stare, c)nove,d)suvremene i e)buduće škole. Posljednjoj - budućoj školi daje se osobita važnost i futurološka zadaća na prijelazu u novo stoljeće. Kvalitetna buduća škola jest škola znanja, ali i škola koja polazi od individualiteta djeteta, njegova prirodnog integriteta , dječjih potreba i njegova socijalnog bića, kao temeljnog načela suvremene pedagogije.Buduća škola mora brižno čuvati i njegovati svoju humanu zadaću u odnosu na učenika, učitelja i roditelja. | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 131002 | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.07 | ||
693 | |a humana škola,učenik, stvaralaštvo,socijalna zajednica |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a school, student, creativity, social community,culture |l eng |2 crosbi | ||
773 | 0 | |t Napredak |x 1330-0059 |g 140 (1999.), 1 ; str. 7-16 | |
942 | |c CLA |t 1.01 |u 1 |z Znanstveni - clanak | ||
999 | |c 305033 |d 305031 |