Uradak na Rey-Osterriethovu testu složenog geometrijskog lika kod djece: razvojne promjene perceptivno-konstrukcijskih funkcija
U okviru ovog istraživanja promatrane su razvojne promjene perceptivnop-konstrukcijskih funkcija. Osnovni cilj bio je utvrditi razlike u uratku na Rey-Osterriethovu testu složenog geometrijskog lika (ROCFT) u funkciji dobi. Test je primijenjen na uzorku od 270 djece od 7. do 13. godine starosti. Za...
| Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:305183/Similar |
|---|---|
| Matična publikacija: |
Suvremena psihologija 2 (1999), 1-2 ; str. 5-19 |
| Glavni autori: | Prvčić, Iva (-), Tadinac Babić, Meri (Author) |
| Vrsta građe: | Članak |
| Jezik: | hrv |
APA stil citiranja
Prvčić, I. (1999). Uradak na Rey-Osterriethovu testu složenog geometrijskog lika kod djece: razvojne promjene perceptivno-konstrukcijskih funkcija: Uradak na Rey-Osterriethovu testu složenog geometrijskog lika kod djece: razvojne promjene perceptivno-konstrukcijskih funkcija. Suvremena psihologija.
Chicago stil citiranjaPrvčić, Iva. "Uradak na Rey-Osterriethovu testu složenog geometrijskog lika kod djece: razvojne promjene perceptivno-konstrukcijskih funkcija: Uradak na Rey-Osterriethovu testu složenog geometrijskog lika kod djece: razvojne promjene perceptivno-konstrukcijskih funkcija." 1999.
MLA stil citiranjaPrvčić, Iva. "Uradak na Rey-Osterriethovu testu složenog geometrijskog lika kod djece: razvojne promjene perceptivno-konstrukcijskih funkcija: Uradak na Rey-Osterriethovu testu složenog geometrijskog lika kod djece: razvojne promjene perceptivno-konstrukcijskih funkcija." 1999.