Metodika nastave engleskog jezika: svjetski izazovi i hrvatski dometi

Ovaj je rad retrospektiva osnovnih djelatnosti koje su se odvijale u sklopu metodike nastave engleskog jezika u Hrvatskoj. U teoriji nastave engleskog jezika (glotodidaktici) od njezinih se početaka u XIX. stoljeću ističu dvije konstante: prva, držanje koraka sa svjetskom tijekovima u teoriji nastav...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:305232/Details
Matična publikacija: Metodika
1 (2000), 1 ; str. 143-154
Glavni autori: Vilke, Mirjana (-), Mihaljević Djigunović, Jelena (Author)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 01767naa a2200253uu 4500
008 131105s2000 xx hrv|d
022 |a 1332-7879 
035 |a (CROSBI)63252 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Vilke, Mirjana 
245 1 0 |a Metodika nastave engleskog jezika: svjetski izazovi i hrvatski dometi /  |c Vilke, Mirjana ; Mihaljević Djigunović, Jelena. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Croatian TEFL Methodology: International Challenges and National Achievements 
300 |a 143-154  |f str. 
363 |a 1  |b 1  |i 2000 
520 |a Ovaj je rad retrospektiva osnovnih djelatnosti koje su se odvijale u sklopu metodike nastave engleskog jezika u Hrvatskoj. U teoriji nastave engleskog jezika (glotodidaktici) od njezinih se početaka u XIX. stoljeću ističu dvije konstante: prva, držanje koraka sa svjetskom tijekovima u teoriji nastave stranih jezika, uvijek uzimajući u obzir kao korektiv hrvatsko okruženje, odnose hrvatskog i engleskog jezika, specifičnosti naše kulture i potrebe učenika ovog podneblja i, druga, povezanost s Odsjekom za anglistiku Sveučilišta u Zagrebu. Opisuje se rad na hrvatskom kontrastivnom projektu, projektu ranog učenja stranog jezika i istraživanju strategija i motivacije za učenje engleskog jezika. 
536 |a Projekt MZOS  |f 130750 
546 |a HRV 
690 |a 6.03 
693 |a metodika nastave engleskog jezika, kontrastivna analiza, rano učenje, motivacija strategija učenja  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a TEFL, contrastive analysis, early learning, motivation, learning strategy  |l eng  |2 crosbi 
700 1 |a Mihaljević Djigunović, Jelena  |4 aut 
773 0 |t Metodika  |x 1332-7879  |g 1 (2000), 1 ; str. 143-154 
942 |c CLA  |t 1.01  |u 1  |z Znanstveni - pregledni rad 
999 |c 305232  |d 305230