Metodika nastave engleskog jezika: svjetski izazovi i hrvatski dometi
Ovaj je rad retrospektiva osnovnih djelatnosti koje su se odvijale u sklopu metodike nastave engleskog jezika u Hrvatskoj. U teoriji nastave engleskog jezika (glotodidaktici) od njezinih se početaka u XIX. stoljeću ističu dvije konstante: prva, držanje koraka sa svjetskom tijekovima u teoriji nastav...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:305232/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Metodika 1 (2000), 1 ; str. 143-154 |
Glavni autori: | Vilke, Mirjana (-), Mihaljević Djigunović, Jelena (Author) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 01767naa a2200253uu 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 131105s2000 xx hrv|d | ||
022 | |a 1332-7879 | ||
035 | |a (CROSBI)63252 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |a Vilke, Mirjana | |
245 | 1 | 0 | |a Metodika nastave engleskog jezika: svjetski izazovi i hrvatski dometi / |c Vilke, Mirjana ; Mihaljević Djigunović, Jelena. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Croatian TEFL Methodology: International Challenges and National Achievements | |
300 | |a 143-154 |f str. | ||
363 | |a 1 |b 1 |i 2000 | ||
520 | |a Ovaj je rad retrospektiva osnovnih djelatnosti koje su se odvijale u sklopu metodike nastave engleskog jezika u Hrvatskoj. U teoriji nastave engleskog jezika (glotodidaktici) od njezinih se početaka u XIX. stoljeću ističu dvije konstante: prva, držanje koraka sa svjetskom tijekovima u teoriji nastave stranih jezika, uvijek uzimajući u obzir kao korektiv hrvatsko okruženje, odnose hrvatskog i engleskog jezika, specifičnosti naše kulture i potrebe učenika ovog podneblja i, druga, povezanost s Odsjekom za anglistiku Sveučilišta u Zagrebu. Opisuje se rad na hrvatskom kontrastivnom projektu, projektu ranog učenja stranog jezika i istraživanju strategija i motivacije za učenje engleskog jezika. | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 130750 | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 6.03 | ||
693 | |a metodika nastave engleskog jezika, kontrastivna analiza, rano učenje, motivacija strategija učenja |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a TEFL, contrastive analysis, early learning, motivation, learning strategy |l eng |2 crosbi | ||
700 | 1 | |a Mihaljević Djigunović, Jelena |4 aut | |
773 | 0 | |t Metodika |x 1332-7879 |g 1 (2000), 1 ; str. 143-154 | |
942 | |c CLA |t 1.01 |u 1 |z Znanstveni - pregledni rad | ||
999 | |c 305232 |d 305230 |