|
|
|
|
LEADER |
01358naa a2200241uu 4500 |
008 |
131105s2000 xx eng|d |
035 |
|
|
|a (CROSBI)95857
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFF
|b hrv
|c HR-ZaFF
|e ppiak
|
100 |
1 |
|
|a Mihaljević Djigunović, Jelena
|
245 |
1 |
0 |
|a Writing skills of advanced level: Evidence from six case studies /
|c Mihaljević Djigunović, Jelena ; Beli, Vesna.
|
246 |
3 |
|
|i Naslov na engleskom:
|a Writing skills of advanced level: Evidence from six case studies
|
300 |
|
|
|a 65-73
|f str.
|
363 |
|
|
|a XLV-XVVI
|b 1
|i 2000
|
520 |
|
|
|a U radu je riječ o vještini pisanja naprednih učenika stranoga jezika. Analiziraju se stavovi prema različitim aspektima sastavaka, strategije kojima se učenici služe pri pisanju te sastavci triju dobrih i triju loših učenika. Provedene analize pokazuju lako uočljive razlike u kvaliteti dobrih i loših sastavaka i teškoće u određivanju uzroka tih razlika.
|
536 |
|
|
|a Projekt MZOS
|f 130750
|
546 |
|
|
|a ENG
|
690 |
|
|
|a 6.03
|
693 |
|
|
|a vještina pisanja, uspješno pisanje, neuspješno pisanje, afektivni faktor
|l hrv
|2 crosbi
|
693 |
|
|
|a writing skill, good writing, poor writing, affective factor
|l eng
|2 crosbi
|
700 |
1 |
|
|a Beli, Vesna
|4 aut
|
773 |
0 |
|
|t Studia Romanica et Anglica Zagrabiensia
|g XLV-XVVI (2000), 1 ; str. 65-73
|
942 |
|
|
|c CLA
|t 1.01
|u 1
|z Znanstveni - clanak
|
999 |
|
|
|c 305359
|d 305357
|