Writing skills of advanced level: Evidence from six case studies

U radu je riječ o vještini pisanja naprednih učenika stranoga jezika. Analiziraju se stavovi prema različitim aspektima sastavaka, strategije kojima se učenici služe pri pisanju te sastavci triju dobrih i triju loših učenika. Provedene analize pokazuju lako uočljive razlike u kvaliteti dobrih i loši...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:305359/Details
Matična publikacija: Studia Romanica et Anglica Zagrabiensia
Glavni autori: Mihaljević Djigunović, Jelena (-), Beli, Vesna (Author)
Vrsta građe: Članak
Jezik: eng
LEADER 01358naa a2200241uu 4500
008 131105s2000 xx eng|d
035 |a (CROSBI)95857 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Mihaljević Djigunović, Jelena 
245 1 0 |a Writing skills of advanced level: Evidence from six case studies /  |c Mihaljević Djigunović, Jelena ; Beli, Vesna. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Writing skills of advanced level: Evidence from six case studies 
300 |a 65-73  |f str. 
363 |a XLV-XVVI  |b 1  |i 2000 
520 |a U radu je riječ o vještini pisanja naprednih učenika stranoga jezika. Analiziraju se stavovi prema različitim aspektima sastavaka, strategije kojima se učenici služe pri pisanju te sastavci triju dobrih i triju loših učenika. Provedene analize pokazuju lako uočljive razlike u kvaliteti dobrih i loših sastavaka i teškoće u određivanju uzroka tih razlika. 
536 |a Projekt MZOS  |f 130750 
546 |a ENG 
690 |a 6.03 
693 |a vještina pisanja, uspješno pisanje, neuspješno pisanje, afektivni faktor  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a writing skill, good writing, poor writing, affective factor  |l eng  |2 crosbi 
700 1 |a Beli, Vesna  |4 aut 
773 0 |t Studia Romanica et Anglica Zagrabiensia  |g XLV-XVVI (2000), 1 ; str. 65-73 
942 |c CLA  |t 1.01  |u 1  |z Znanstveni - clanak 
999 |c 305359  |d 305357