|
|
|
|
LEADER |
01110naa a2200229uu 4500 |
008 |
131105s2000 xx eng|d |
035 |
|
|
|a (CROSBI)95861
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFF
|b hrv
|c HR-ZaFF
|e ppiak
|
100 |
1 |
|
|a Mihaljević Djigunović, Jelena
|
245 |
1 |
0 |
|a Beyond language learning strategies: A look at the affective link /
|c Mihaljević Djigunović, Jelena.
|
246 |
3 |
|
|i Naslov na engleskom:
|a Beyond language learning strategies: A look at the affective link
|
300 |
|
|
|a 11-23
|f str.
|
363 |
|
|
|a XLV-XLVI
|b 1
|i 2000
|
520 |
|
|
|a U radu je riječ o strategijama učenja stranoga jezika kojima se koriste osnovnoškolci i interakciji strategija i motivacije za učenje, straha od stranoga jezika i atribucija.
|
536 |
|
|
|a Projekt MZOS
|f 130750
|
546 |
|
|
|a ENG
|
690 |
|
|
|a 6.03
|
693 |
|
|
|a strategija učenja, motivacija, strah od stranog jezika, atribucija
|l hrv
|2 crosbi
|
693 |
|
|
|a learning strategy, motivation, FL anxiety, attribution
|l eng
|2 crosbi
|
773 |
0 |
|
|t Studia Romanica et Anglica Zagrabiensia
|g XLV-XLVI (2000), 1 ; str. 11-23
|
942 |
|
|
|c CLA
|t 1.01
|u 1
|z Znanstveni - clanak
|
999 |
|
|
|c 305361
|d 305359
|