Beyond language learning strategies: A look at the affective link

U radu je riječ o strategijama učenja stranoga jezika kojima se koriste osnovnoškolci i interakciji strategija i motivacije za učenje, straha od stranoga jezika i atribucija.

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:305361/Details
Matična publikacija: Studia Romanica et Anglica Zagrabiensia
Glavni autor: Mihaljević Djigunović, Jelena (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: eng
LEADER 01110naa a2200229uu 4500
008 131105s2000 xx eng|d
035 |a (CROSBI)95861 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Mihaljević Djigunović, Jelena 
245 1 0 |a Beyond language learning strategies: A look at the affective link /  |c Mihaljević Djigunović, Jelena. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Beyond language learning strategies: A look at the affective link 
300 |a 11-23  |f str. 
363 |a XLV-XLVI  |b 1  |i 2000 
520 |a U radu je riječ o strategijama učenja stranoga jezika kojima se koriste osnovnoškolci i interakciji strategija i motivacije za učenje, straha od stranoga jezika i atribucija. 
536 |a Projekt MZOS  |f 130750 
546 |a ENG 
690 |a 6.03 
693 |a strategija učenja, motivacija, strah od stranog jezika, atribucija  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a learning strategy, motivation, FL anxiety, attribution  |l eng  |2 crosbi 
773 0 |t Studia Romanica et Anglica Zagrabiensia  |g XLV-XLVI (2000), 1 ; str. 11-23 
942 |c CLA  |t 1.01  |u 1  |z Znanstveni - clanak 
999 |c 305361  |d 305359