Socijalna distanca prema nacionalnim ili etničkim i religijskim skupinama
Rezultati teorijsko-komparativne analize i empirijskog dijela istraživanja u sklopu znanstvenoistraživačkih projekata "Genalogija i transfer modela interkulturalizma"(1991.-1996.) i "Školski kurikulum i obilježja hrvatske nacionalne kulture" (1997.-2002.) upućuju na zaključak kak...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:305859/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Pedagogijska istraživanja 1 (2004), 1 ; str. 105-119 |
Glavni autori: | Previšić, Vlatko (-), Hrvatić, Neven (Author), Posavec, Koraljka |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 02188naa a2200265uu 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 131105s2004 xx hrv|d | ||
022 | |a 1334-7888 | ||
035 | |a (CROSBI)157689 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |a Previšić, Vlatko | |
245 | 1 | 0 | |a Socijalna distanca prema nacionalnim ili etničkim i religijskim skupinama / |c Previšić, Vlatko ; Hrvatić, Neven ; Posavec, Koraljka. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a SOCIAL DISTANCE TOWARDS NATIONAL OR ETHNIC AND RELIGIOUS GROUPS | |
300 | |a 105-119 |f str. | ||
363 | |a 1 |b 1 |i 2004 | ||
520 | |a Rezultati teorijsko-komparativne analize i empirijskog dijela istraživanja u sklopu znanstvenoistraživačkih projekata "Genalogija i transfer modela interkulturalizma"(1991.-1996.) i "Školski kurikulum i obilježja hrvatske nacionalne kulture" (1997.-2002.) upućuju na zaključak kako ispitanici sebe vide primarno u okruženju nekih nacija: Hrvati, pa Amerikanci, Talijani, Nijemci i prema njima iskazuju socijalnu blizinu. Kod nacija i etniciteta kod kojih je više iskazano neprihvaćanje: Srbi, Crnogorci, Romi..., ne može se govoriti o crno-bijelim odnosima, jer istovremeno nije zanemariv postotak odgovora koji upućuju na prihvaćanje. Sličan je trend prisutan u odnosu na socijalne udaljenosti prema vjerskim skupinama. Dobiveni rezultati mogu pomoći definirati obrazovnu politiku te mogu pridonijeti neposrednoj školskoj praksi u procesu osuvremenjivanja odgojnog rada, i s gledišta rasterećenja od neptrebnih sadržaja, prema uvođenju inoviranih programa, poboljšanju kvalitete udžbenika i drugih izvora znanja u kontekstu interkulturalne pedagoške komunikacije. | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 0130489 | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.07 | ||
693 | |a socijalna distanca ; nacionalne, etničke i religijske skupine, interkulturalni odgoj i obrazovanje |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a social distance ; national, ethnic and religious groups, intercultural education |l eng |2 crosbi | ||
700 | 1 | |a Hrvatić, Neven |4 aut | |
700 | 1 | |a Posavec, Koraljka |4 aut | |
773 | 0 | |t Pedagogijska istraživanja |x 1334-7888 |g 1 (2004), 1 ; str. 105-119 | |
942 | |c CLA |t 1.01 |u 1 |z Znanstveni - clanak | ||
999 | |c 305859 |d 305857 |