Model evaluacije i učinci projekta "Uvođenje supervizije u sustav socijalne skrbi"

U radu je opisana složena evaluacija projekta "Uvođenje supervizije u sustav socijalne skrbi Republike Hrvatske" koji se odvijao od 2000. do 2004. godine. Svrha provedenog projekta je bila pokazati kako se uvođenjem supervizije psihosocijalnog rada može poboljsati kvaliteta (psihosocijalni...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:306165/Details
Matična publikacija: Ljetopis Studijskog centra socijalnog rada
11 (2004), 1 ; str. 5-41
Glavni autori: Ajduković, Marina (-), Ajduković, Dean (Author)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Online pristup: Elektronička verzija članka
LEADER 02637naa a2200277uu 4500
008 131105s2004 xx hrv|d
035 |a (CROSBI)190989 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Ajduković, Marina 
245 1 0 |a Model evaluacije i učinci projekta "Uvođenje supervizije u sustav socijalne skrbi" /  |c Ajduković, Marina ; Ajduković, Dean. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Evaluation model and effects of the project "Introducing supervision in the social welfare system" 
300 |a 5-41  |f str. 
363 |a 11  |b 1  |i 2004 
520 |a U radu je opisana složena evaluacija projekta "Uvođenje supervizije u sustav socijalne skrbi Republike Hrvatske" koji se odvijao od 2000. do 2004. godine. Svrha provedenog projekta je bila pokazati kako se uvođenjem supervizije psihosocijalnog rada može poboljsati kvaliteta (psihosocijalnih) usluga socijanlne skrbi. Prikazan je složeni model evaluacije koji je izrađen u skladu s metodom LFA (eng. Logical Framework Approach). Uporabljene su različite kvalitete i kvantitete tehnike prikupljanja podataka, kao na primjer fokusirane grupne diskusije, upitnici i skale procjena. Formativna (procesna) evaluacija pokazala je da se projekt odvijao kvalitetno i onako kayko je bilo predviđeno, te da je prilagođavan potrebama polaznika koje su otkrivane tijekom njegova provođenja. Sumativna evaluacija je pokazala da je projekt doveo do (1) osposobljenih 10 trenera za superviziju, (2) kompetentnih novih 35 supervizora u socijalnoj skrvi, (3) kvalitetnijih psihosocijalnih usluga klijentima, (4) spremnosti na zagovaranje supervizije, (5) zadovoljavanje uvjeta za kontinuiranu izozbrazbu supervizora i (6) definiranje elemenata optimalnog modela supervizije u sustavu socijalne skrbi. Iz navedenod slijedi da je svrha projekta postignuta jer je dokumentirano da se uvođenjem supervizije može poboljšati kvaliteta psihosocijelnih usluga socijalne skrbi i da su stvoreni preduvijeti za održivu superviziju. 
536 |a Projekt MZOS  |f 0066002 
546 |a HRV 
690 |a 5.02 
690 |a 5.06 
690 |a 5.09 
693 |a supervizija psihosocijalnog rada, izozbrazba supervizora, evaluacija, LFA metoda  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a supervision of psychosocial work, education of supervisors, evaluation, LFA method  |l eng  |2 crosbi 
700 1 |a Ajduković, Dean  |4 aut  |9 396 
773 0 |t Ljetopis Studijskog centra socijalnog rada  |x 1330-6456  |g 11 (2004), 1 ; str. 5-41  |w ffzg.(HR-ZaFF)238392 
856 4 |u http://hrcak.srce.hr/3373  |y Elektronička verzija članka 
942 |c CLA  |t 1.01  |u 2  |z Znanstveni - Izvorni znanstveni članak 
999 |c 306165  |d 306163