Prilog validaciji dva hrvatska instrumenta za mjerenje emocionalne inteligencije
Cilj rada bio je istražiti neke aspekte dijagnostičke i prediktivne valjanosti dva hrvatska instrumenta za mjerenje emocionalne inteligencije: Testa analize emocija (Kulenović, 2000) i Upitnika emocionalne kompetentnosti (Takšić, 2000). U istraživanju je sudjelovalo ukupno 197 studenata četiri fakul...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:306246/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Suvremena psihologija 7 (2004), 2 ; str. 231-242 |
Glavni autori: | Maslić Seršić, Darja (-), Vranić, Andrea (Author), Tonković, Mirjana psihologinja |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 02277naa a2200277uu 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 131105s2004 xx hrv|d | ||
035 | |a (CROSBI)201745 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |a Maslić Seršić, Darja |9 738 | |
245 | 1 | 0 | |a Prilog validaciji dva hrvatska instrumenta za mjerenje emocionalne inteligencije / |c Maslić Seršić, Darja ; Vranić, Andrea ; Tonković, Mirjana. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Toward a validation of two Croatian instruments measuring emotional intelligence | |
300 | |a 231-242 |f str. | ||
363 | |a 7 |b 2 |i 2004 | ||
520 | |a Cilj rada bio je istražiti neke aspekte dijagnostičke i prediktivne valjanosti dva hrvatska instrumenta za mjerenje emocionalne inteligencije: Testa analize emocija (Kulenović, 2000) i Upitnika emocionalne kompetentnosti (Takšić, 2000). U istraživanju je sudjelovalo ukupno 197 studenata četiri fakulteta zagrebačkog sveučilišta: Fakulteta strojarstva i brodogradnje, Agronomskog fakulteta, Studijskog centra za socijalni rad Pravnog fakulteta i Filozofskog fakulteta (studija psihologije). Rezultati u Testu analize emocija značajno su pozitivno povezani s dva testa rezoniranja. Ukupni rezultati u Upitniku emocionalne kompetentnosti nisu značajno povezani s klasičnim testovima inteligencije, a nije utvrđena niti značajna povezanost s rezultatima u Testu analize emocija. Rezultati nadalje pokazuju značajnu povezanost Testa analize emocija i akademskog uspjeha, čak i kada se parcijalizira utjecaj testova rezoniranja. Sukladno očekivanjima utvrđene su značajne razlike u Testu analize emocija ovisno o fakultetu, pri čemu studenti psihologije i socijalnog rada postižu više rezultate. | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 0130406 | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 0130425 | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 0130485 | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.06 | ||
693 | |a emocionalna inteligencija, akademski uspjeh, kognitivne sposobnosti |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a emotional intelligence, academic achievement, cognitive abilities |l eng |2 crosbi | ||
700 | 1 | |a Vranić, Andrea |4 aut |9 1013 | |
700 | 1 | |a Tonković, Mirjana |4 aut |9 788 |c psihologinja | |
773 | 0 | |t Suvremena psihologija |x 1331-9264 |g 7 (2004), 2 ; str. 231-242 | |
942 | |c CLA |t 1.01 |u 2 |z Znanstveni - clanak | ||
999 | |c 306246 |d 306244 |