Prilog validaciji dva hrvatska instrumenta za mjerenje emocionalne inteligencije

Cilj rada bio je istražiti neke aspekte dijagnostičke i prediktivne valjanosti dva hrvatska instrumenta za mjerenje emocionalne inteligencije: Testa analize emocija (Kulenović, 2000) i Upitnika emocionalne kompetentnosti (Takšić, 2000). U istraživanju je sudjelovalo ukupno 197 studenata četiri fakul...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:306246/Details
Matična publikacija: Suvremena psihologija
7 (2004), 2 ; str. 231-242
Glavni autori: Maslić Seršić, Darja (-), Vranić, Andrea (Author), Tonković, Mirjana psihologinja
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 02277naa a2200277uu 4500
008 131105s2004 xx hrv|d
035 |a (CROSBI)201745 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Maslić Seršić, Darja  |9 738 
245 1 0 |a Prilog validaciji dva hrvatska instrumenta za mjerenje emocionalne inteligencije /  |c Maslić Seršić, Darja ; Vranić, Andrea ; Tonković, Mirjana. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Toward a validation of two Croatian instruments measuring emotional intelligence 
300 |a 231-242  |f str. 
363 |a 7  |b 2  |i 2004 
520 |a Cilj rada bio je istražiti neke aspekte dijagnostičke i prediktivne valjanosti dva hrvatska instrumenta za mjerenje emocionalne inteligencije: Testa analize emocija (Kulenović, 2000) i Upitnika emocionalne kompetentnosti (Takšić, 2000). U istraživanju je sudjelovalo ukupno 197 studenata četiri fakulteta zagrebačkog sveučilišta: Fakulteta strojarstva i brodogradnje, Agronomskog fakulteta, Studijskog centra za socijalni rad Pravnog fakulteta i Filozofskog fakulteta (studija psihologije). Rezultati u Testu analize emocija značajno su pozitivno povezani s dva testa rezoniranja. Ukupni rezultati u Upitniku emocionalne kompetentnosti nisu značajno povezani s klasičnim testovima inteligencije, a nije utvrđena niti značajna povezanost s rezultatima u Testu analize emocija. Rezultati nadalje pokazuju značajnu povezanost Testa analize emocija i akademskog uspjeha, čak i kada se parcijalizira utjecaj testova rezoniranja. Sukladno očekivanjima utvrđene su značajne razlike u Testu analize emocija ovisno o fakultetu, pri čemu studenti psihologije i socijalnog rada postižu više rezultate. 
536 |a Projekt MZOS  |f 0130406 
536 |a Projekt MZOS  |f 0130425 
536 |a Projekt MZOS  |f 0130485 
546 |a HRV 
690 |a 5.06 
693 |a emocionalna inteligencija, akademski uspjeh, kognitivne sposobnosti  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a emotional intelligence, academic achievement, cognitive abilities  |l eng  |2 crosbi 
700 1 |a Vranić, Andrea  |4 aut  |9 1013 
700 1 |a Tonković, Mirjana  |4 aut  |9 788  |c psihologinja 
773 0 |t Suvremena psihologija  |x 1331-9264  |g 7 (2004), 2 ; str. 231-242 
942 |c CLA  |t 1.01  |u 2  |z Znanstveni - clanak 
999 |c 306246  |d 306244