Informacijska pismenost - ključ za cjeloživotno učenje
Koncept cjeloživotnog učenja postao je glavnom odrednicom društvenih, gospodarskih i prosvjetnih politika u svijetu. Njegova ostvarivost ovisi o osposobljenosti pojedinca za snalaženje u informacijskoj bujici, posjedovanju vještina pronalaženja, odabiranja, vrednovanja i učinkovitog korištenja infor...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:306266/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Edupoint 3 (2003), 17 |
Glavni autor: | Špiranec, Sonja (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
Online pristup: |
http://www.carnet.hr/casopis/17/clanci/1 |
LEADER | 01991naa a2200253uu 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 131105s2003 xx hrv|d | ||
022 | |a 1333-5987 | ||
035 | |a (CROSBI)206012 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |a Špiranec, Sonja | |
245 | 1 | 0 | |a Informacijska pismenost - ključ za cjeloživotno učenje / |c Špiranec, Sonja. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Information literacy - key to lifelong learning | |
300 | |f str. | ||
363 | |a 3 |b 17 |i 2003 | ||
520 | |a Koncept cjeloživotnog učenja postao je glavnom odrednicom društvenih, gospodarskih i prosvjetnih politika u svijetu. Njegova ostvarivost ovisi o osposobljenosti pojedinca za snalaženje u informacijskoj bujici, posjedovanju vještina pronalaženja, odabiranja, vrednovanja i učinkovitog korištenja informacija, riječju, ovisi o informacijskoj opismenjenosti. U radu je analiziran koncept informacijske pismenosti i njegovo određenje u odnosu na ostale "pismenosti 21. stoljeća". Također se ukazuje na odjek koncepta i-pismenosti u svijetu, kako na razini strateških smjernica tako i na razini obrazovne prakse i programa. Pregled pokazuje da se inicijative u Europi svode na stvaranje tehničke infrastrukture i informatičko opismenjavanje građana. Iako je tehnologija porušila mnoge prepreke informacijskog pristupa, puno iskorištavanje potencijala informacijskog društva izvan su domašaja tehnologije i nadilaze tehničke vještine. Iziskuju informacijsku pismenost kao ključnu komponentu cjeloživotnog učenja. | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.04 | ||
690 | |a 5.07 | ||
693 | |a informacijska pismenost, cjeloživotno učenje, knjižnice, informacijsko društvo, obrazovne strategije |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a information literacy, lifelong learning, libraries, information society, educational strategies |l eng |2 crosbi | ||
773 | 0 | |t Edupoint |x 1333-5987 |g 3 (2003), 17 | |
856 | |u http://www.carnet.hr/casopis/17/clanci/1 | ||
942 | |c CLA |u 1 |z Ostalo - clanak | ||
999 | |c 306266 |d 306264 |