Informacijska pismenost - ključ za cjeloživotno učenje

Koncept cjeloživotnog učenja postao je glavnom odrednicom društvenih, gospodarskih i prosvjetnih politika u svijetu. Njegova ostvarivost ovisi o osposobljenosti pojedinca za snalaženje u informacijskoj bujici, posjedovanju vještina pronalaženja, odabiranja, vrednovanja i učinkovitog korištenja infor...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:306266/Details
Matična publikacija: Edupoint
3 (2003), 17
Glavni autor: Špiranec, Sonja (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Online pristup: http://www.carnet.hr/casopis/17/clanci/1
LEADER 01991naa a2200253uu 4500
008 131105s2003 xx hrv|d
022 |a 1333-5987 
035 |a (CROSBI)206012 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Špiranec, Sonja 
245 1 0 |a Informacijska pismenost - ključ za cjeloživotno učenje /  |c Špiranec, Sonja. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Information literacy - key to lifelong learning 
300 |f str. 
363 |a 3  |b 17  |i 2003 
520 |a Koncept cjeloživotnog učenja postao je glavnom odrednicom društvenih, gospodarskih i prosvjetnih politika u svijetu. Njegova ostvarivost ovisi o osposobljenosti pojedinca za snalaženje u informacijskoj bujici, posjedovanju vještina pronalaženja, odabiranja, vrednovanja i učinkovitog korištenja informacija, riječju, ovisi o informacijskoj opismenjenosti. U radu je analiziran koncept informacijske pismenosti i njegovo određenje u odnosu na ostale "pismenosti 21. stoljeća". Također se ukazuje na odjek koncepta i-pismenosti u svijetu, kako na razini strateških smjernica tako i na razini obrazovne prakse i programa. Pregled pokazuje da se inicijative u Europi svode na stvaranje tehničke infrastrukture i informatičko opismenjavanje građana. Iako je tehnologija porušila mnoge prepreke informacijskog pristupa, puno iskorištavanje potencijala informacijskog društva izvan su domašaja tehnologije i nadilaze tehničke vještine. Iziskuju informacijsku pismenost kao ključnu komponentu cjeloživotnog učenja. 
546 |a HRV 
690 |a 5.04 
690 |a 5.07 
693 |a informacijska pismenost, cjeloživotno učenje, knjižnice, informacijsko društvo, obrazovne strategije  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a information literacy, lifelong learning, libraries, information society, educational strategies  |l eng  |2 crosbi 
773 0 |t Edupoint  |x 1333-5987  |g 3 (2003), 17 
856 |u http://www.carnet.hr/casopis/17/clanci/1 
942 |c CLA  |u 1  |z Ostalo - clanak 
999 |c 306266  |d 306264