Virtualna učionica NSK ili kako su knjižnice zakucale na vrata e-učenja

Suvremene knjižnice preoblikovanjem svojih usluga zadovoljavaju sve veće obrazovne potrebe te zauzimaju sve čvršći i važniji položaj u obrazovnim okruženjima, osobito ako su ona virtualne prirode. Prvi će se dio rada osvrnuti na djelovanje knjižnica na obrazovna okruženja, a posebno će biti prikazan...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:306267/Details
Matična publikacija: Edupoint
4 (2004), 25
Glavni autor: Špiranec, Sonja (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Online pristup: http://www.carnet.hr/casopis/25/clanci/1
http://www.carnet.hr/cimages/edupoint/ep_25_1.pdf
LEADER 01997naa a2200253uu 4500
008 131105s2004 xx hrv|d
022 |a 1333-5987 
035 |a (CROSBI)206040 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Špiranec, Sonja 
245 1 0 |a Virtualna učionica NSK ili kako su knjižnice zakucale na vrata e-učenja /  |c Špiranec, Sonja. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a The NUL Virtual Classroom or how libraries have knocked at the e-learning door 
300 |f str. 
363 |a 4  |b 25  |i 2004 
520 |a Suvremene knjižnice preoblikovanjem svojih usluga zadovoljavaju sve veće obrazovne potrebe te zauzimaju sve čvršći i važniji položaj u obrazovnim okruženjima, osobito ako su ona virtualne prirode. Prvi će se dio rada osvrnuti na djelovanje knjižnica na obrazovna okruženja, a posebno će biti prikazan njihov utjecaj na funkcioniranje i kvalitetu sustava e-učenja ili učenja na daljinu. U drugom će dijelu rada biti predstavljen projekt Virtualne učionice NSK, navedeni razlozi za oblikovanje tog programa te opisani sadržaji i koncepcijske odrednice te nove i jedinstvene knjižnične usluge. Članak zaključuje da je Nacionalna i sveučilišna knjižnica doduše zakucala na vrata online edukacije, no kako je potrebno preispitati ostale oblike potencijalne interakcije između knjižnično-informacijskih sustava i online obrazovnih okruženja. 
546 |a HRV 
690 |a 5.04 
693 |a knjižnice, virtualna obrazovna okruženja, učenje na daljinu, informacijska pismenost, informacijski izvori, repozitoriji obrazovnog materijala  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a libraries, virtual learning environments, distance learning, information literacy, information resources, learning object repositories  |l eng  |2 crosbi 
773 0 |t Edupoint  |x 1333-5987  |g 4 (2004), 25 
856 |u http://www.carnet.hr/casopis/25/clanci/1 
856 |u http://www.carnet.hr/cimages/edupoint/ep_25_1.pdf 
942 |c CLA  |u 1  |z Ostalo - clanak 
999 |c 306267  |d 306265