Virtualna učionica NSK ili kako su knjižnice zakucale na vrata e-učenja
Suvremene knjižnice preoblikovanjem svojih usluga zadovoljavaju sve veće obrazovne potrebe te zauzimaju sve čvršći i važniji položaj u obrazovnim okruženjima, osobito ako su ona virtualne prirode. Prvi će se dio rada osvrnuti na djelovanje knjižnica na obrazovna okruženja, a posebno će biti prikazan...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:306267/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Edupoint 4 (2004), 25 |
Glavni autor: | Špiranec, Sonja (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
Online pristup: |
http://www.carnet.hr/casopis/25/clanci/1 http://www.carnet.hr/cimages/edupoint/ep_25_1.pdf |
LEADER | 01997naa a2200253uu 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 131105s2004 xx hrv|d | ||
022 | |a 1333-5987 | ||
035 | |a (CROSBI)206040 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |a Špiranec, Sonja | |
245 | 1 | 0 | |a Virtualna učionica NSK ili kako su knjižnice zakucale na vrata e-učenja / |c Špiranec, Sonja. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a The NUL Virtual Classroom or how libraries have knocked at the e-learning door | |
300 | |f str. | ||
363 | |a 4 |b 25 |i 2004 | ||
520 | |a Suvremene knjižnice preoblikovanjem svojih usluga zadovoljavaju sve veće obrazovne potrebe te zauzimaju sve čvršći i važniji položaj u obrazovnim okruženjima, osobito ako su ona virtualne prirode. Prvi će se dio rada osvrnuti na djelovanje knjižnica na obrazovna okruženja, a posebno će biti prikazan njihov utjecaj na funkcioniranje i kvalitetu sustava e-učenja ili učenja na daljinu. U drugom će dijelu rada biti predstavljen projekt Virtualne učionice NSK, navedeni razlozi za oblikovanje tog programa te opisani sadržaji i koncepcijske odrednice te nove i jedinstvene knjižnične usluge. Članak zaključuje da je Nacionalna i sveučilišna knjižnica doduše zakucala na vrata online edukacije, no kako je potrebno preispitati ostale oblike potencijalne interakcije između knjižnično-informacijskih sustava i online obrazovnih okruženja. | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.04 | ||
693 | |a knjižnice, virtualna obrazovna okruženja, učenje na daljinu, informacijska pismenost, informacijski izvori, repozitoriji obrazovnog materijala |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a libraries, virtual learning environments, distance learning, information literacy, information resources, learning object repositories |l eng |2 crosbi | ||
773 | 0 | |t Edupoint |x 1333-5987 |g 4 (2004), 25 | |
856 | |u http://www.carnet.hr/casopis/25/clanci/1 | ||
856 | |u http://www.carnet.hr/cimages/edupoint/ep_25_1.pdf | ||
942 | |c CLA |u 1 |z Ostalo - clanak | ||
999 | |c 306267 |d 306265 |