Ortografska analiza u ruskim reklamama

Proizvodi i reklame prodiru na tržišno i jezično područje Ruske federacije prije no što u njima jezikoslovci uklone nenormativne oblike. Članak obrađuje problematiku ortografske prilagodbe, uglavnom engleskih, riječi u ruskom jeziku. Problem nastaje na ortografskoj razini zbog nekonzistentnosti u up...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:306527/Details
Matična publikacija: Strani jezici
34 (2005.), 4 ; str. 303-317
Glavni autor: Čelić, Željka (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 01208naa a2200217uu 4500
008 131105s2005 xx hrv|d
022 |a 0351-0840 
035 |a (CROSBI)235887 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Čelić, Željka 
245 1 0 |a Ortografska analiza u ruskim reklamama /  |c Čelić, Željka. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a An Ortographic Analisys of Anglicisms in Russian Commercials 
300 |a 303-317  |f str. 
363 |a 34  |b 4  |i 2005. 
520 |a Proizvodi i reklame prodiru na tržišno i jezično područje Ruske federacije prije no što u njima jezikoslovci uklone nenormativne oblike. Članak obrađuje problematiku ortografske prilagodbe, uglavnom engleskih, riječi u ruskom jeziku. Problem nastaje na ortografskoj razini zbog nekonzistentnosti u upotrebi čirilićnoga pisma i označavanja palataliziranosti glasova. 
546 |a HRV 
693 |a ortografija, reklama, engleski jezik, ruski jezik, ortografska adaptacija  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a commercial ortography, English, Russian, orthographic adaption  |l eng  |2 crosbi 
773 0 |t Strani jezici  |x 0351-0840  |g 34 (2005.), 4 ; str. 303-317 
942 |c CLA  |t 1.01  |u 1  |z Znanstveni - clanak 
999 |c 306527  |d 306525