Razvoj vidnog konfiguracijskog pamćenja kod djece školske dobi

U okviru ovog istraživanja ispitan je razvoj vidnog konfiguracijskog pamćenja kod djece školske dobi. Osnovni problem istraživanja bio je utvrditi razlike među dobnim skupinama djece od 7 do 13 godina starosti pri ispitivanju vidnog konfiguracijskog pamćenja Rey-Osterriethovim testom složenog geomet...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:306551/Details
Matična publikacija: Suvremena psihologija
3 (2000), str. 67-78
Glavni autori: Prvčić, Iva (-), Tadinac Babić, Meri (Author)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 02004naa a2200253uu 4500
008 131105s2000 xx hrv|d
022 |a 1331-9264 
035 |a (CROSBI)239212 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Prvčić, Iva 
245 1 0 |a Razvoj vidnog konfiguracijskog pamćenja kod djece školske dobi /  |c Prvčić, Iva ; Tadinac Babić, Meri. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a The development of visual configurational memory in school-aged children 
300 |a 67-78  |f str. 
363 |a 3  |i 2000 
520 |a U okviru ovog istraživanja ispitan je razvoj vidnog konfiguracijskog pamćenja kod djece školske dobi. Osnovni problem istraživanja bio je utvrditi razlike među dobnim skupinama djece od 7 do 13 godina starosti pri ispitivanju vidnog konfiguracijskog pamćenja Rey-Osterriethovim testom složenog geometrijskog lika (ROCFT), tehnikom neposrednog dosjećanja. Test je primijenjen na uzorku od 270 djece. Uradak je evaluiran na osnovi standardiziranog sustava korištenjem dviju mjera: tipa konstrukcije i broja bodova. Osnovni nalazi pokazuju da se s dobi povećava broj točno reproduciranih elemenata, pri čemu se uradak djece nakon desete godine izjednačuje. Kroz cjelokupni dobni raspon dominantan je tip III konstrukcije, a frekvencija javljanja tipa I/II naglo raste između 9. i 10. godine. Razvojne promjene u neposrednom dosjećanju na ROCFTu komentiraju se iz perspektive spoznaja suvremenih istraživanja razvoja SŽS-a. 
536 |a Projekt MZOS  |f 0130494 
546 |a HRV 
690 |a 5.06 
693 |a vidno konfiguracijsko pamćenje, Rey-Osterriethov test složenog geometrijskog lika (ROCFT), razvojna neuropsihologija  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a visual configurational memory, Rey-Osterrieth Complex Figure Test (ROCFT), developmental neuropsychology  |l eng  |2 crosbi 
700 1 |a Tadinac Babić, Meri  |4 aut 
773 0 |t Suvremena psihologija  |x 1331-9264  |g 3 (2000), str. 67-78 
942 |c CLA  |t 1.01  |u 1  |z Znanstveni - clanak 
999 |c 306551  |d 306549