Razvoj vidnog konfiguracijskog pamćenja kod djece školske dobi
U okviru ovog istraživanja ispitan je razvoj vidnog konfiguracijskog pamćenja kod djece školske dobi. Osnovni problem istraživanja bio je utvrditi razlike među dobnim skupinama djece od 7 do 13 godina starosti pri ispitivanju vidnog konfiguracijskog pamćenja Rey-Osterriethovim testom složenog geomet...
| Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:306551/Details |
|---|---|
| Matična publikacija: |
Suvremena psihologija 3 (2000), str. 67-78 |
| Glavni autori: | Prvčić, Iva (-), Tadinac Babić, Meri (Author) |
| Vrsta građe: | Članak |
| Jezik: | hrv |
| LEADER | 02004naa a2200253uu 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 008 | 131105s2000 xx hrv|d | ||
| 022 | |a 1331-9264 | ||
| 035 | |a (CROSBI)239212 | ||
| 040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
| 100 | 1 | |a Prvčić, Iva | |
| 245 | 1 | 0 | |a Razvoj vidnog konfiguracijskog pamćenja kod djece školske dobi / |c Prvčić, Iva ; Tadinac Babić, Meri. |
| 246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a The development of visual configurational memory in school-aged children | |
| 300 | |a 67-78 |f str. | ||
| 363 | |a 3 |i 2000 | ||
| 520 | |a U okviru ovog istraživanja ispitan je razvoj vidnog konfiguracijskog pamćenja kod djece školske dobi. Osnovni problem istraživanja bio je utvrditi razlike među dobnim skupinama djece od 7 do 13 godina starosti pri ispitivanju vidnog konfiguracijskog pamćenja Rey-Osterriethovim testom složenog geometrijskog lika (ROCFT), tehnikom neposrednog dosjećanja. Test je primijenjen na uzorku od 270 djece. Uradak je evaluiran na osnovi standardiziranog sustava korištenjem dviju mjera: tipa konstrukcije i broja bodova. Osnovni nalazi pokazuju da se s dobi povećava broj točno reproduciranih elemenata, pri čemu se uradak djece nakon desete godine izjednačuje. Kroz cjelokupni dobni raspon dominantan je tip III konstrukcije, a frekvencija javljanja tipa I/II naglo raste između 9. i 10. godine. Razvojne promjene u neposrednom dosjećanju na ROCFTu komentiraju se iz perspektive spoznaja suvremenih istraživanja razvoja SŽS-a. | ||
| 536 | |a Projekt MZOS |f 0130494 | ||
| 546 | |a HRV | ||
| 690 | |a 5.06 | ||
| 693 | |a vidno konfiguracijsko pamćenje, Rey-Osterriethov test složenog geometrijskog lika (ROCFT), razvojna neuropsihologija |l hrv |2 crosbi | ||
| 693 | |a visual configurational memory, Rey-Osterrieth Complex Figure Test (ROCFT), developmental neuropsychology |l eng |2 crosbi | ||
| 700 | 1 | |a Tadinac Babić, Meri |4 aut | |
| 773 | 0 | |t Suvremena psihologija |x 1331-9264 |g 3 (2000), str. 67-78 | |
| 942 | |c CLA |t 1.01 |u 1 |z Znanstveni - clanak | ||
| 999 | |c 306551 |d 306549 | ||