Analiza uzroka relativne školske neuspješnosti intelektualno natprosječnih učenika
Ovaj rad prikaz je longitudinalne studije praćenja školskog uspjeha skupine od 60 intelektualno natprosječnih učenika, od šestog razreda osnovne škole do četvrtog razreda srednje škole. Istraživanje je potaknuto empirijskim spoznajama i istraživanima u svijetu o pojavi slabijeg školskog uspjeha neki...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:306588/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Suvremena psihologija 1 (1998), 1-2 ; str. 7-30 |
Glavni autori: | Koren, I. (-), Kolesarić, V. (Author), Ivanec, Dragutin |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 01970naa a2200253uu 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 131105s1998 xx hrv|d | ||
022 | |a 1331-9264 | ||
035 | |a (CROSBI)246733 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |a Koren, I. | |
245 | 1 | 0 | |a Analiza uzroka relativne školske neuspješnosti intelektualno natprosječnih učenika. / |c Koren, I. ; Kolesarić, V. ; Ivanec, Dragutin. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Analysis of the causes of school underachievement among intellectually superior students | |
300 | |a 7-30 |f str. | ||
363 | |a 1 |b 1-2 |i 1998 | ||
520 | |a Ovaj rad prikaz je longitudinalne studije praćenja školskog uspjeha skupine od 60 intelektualno natprosječnih učenika, od šestog razreda osnovne škole do četvrtog razreda srednje škole. Istraživanje je potaknuto empirijskim spoznajama i istraživanima u svijetu o pojavi slabijeg školskog uspjeha nekih izrazito intelektualno natprosječnih učenika. u ovdje prikazanom istraživanju podaci su prikupljani od samih učenika te od njihovih roditelja i učitelja. Podaci su se odnoslili na intelektualni status učenika, na neke konativne i motivativne dimenzije njihovih ličnosti, na obiteljske prilike, te na školske aktivnosti i školski uspjeh učenika. Rezultati praćeenja su pokazali da se školska uspješnost učenika smanjuje u srednjoj školi i da se učenici koji postižu manji uspjeh u školi nego štobi trebalo očekivati prema njihovom intelektualnom statusu, razlikuju od onih sasvim uspješnih u školi samo prema marljivosti i načinu učenja. | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.06 | ||
693 | |a nadarenost, školska neuspješnost, praćenje uspješnosti |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a assomplishment, school underachievement, follow-up study |l eng |2 crosbi | ||
700 | 1 | |a Kolesarić, V. |4 aut | |
700 | 1 | |a Ivanec, Dragutin |4 aut | |
773 | 0 | |t Suvremena psihologija |x 1331-9264 |g 1 (1998), 1-2 ; str. 7-30 | |
942 | |c CLA |u 1 |z Ostalo - clanak | ||
999 | |c 306588 |d 306586 |