Analiza uzroka relativne školske neuspješnosti intelektualno natprosječnih učenika

Ovaj rad prikaz je longitudinalne studije praćenja školskog uspjeha skupine od 60 intelektualno natprosječnih učenika, od šestog razreda osnovne škole do četvrtog razreda srednje škole. Istraživanje je potaknuto empirijskim spoznajama i istraživanima u svijetu o pojavi slabijeg školskog uspjeha neki...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:306588/Details
Matična publikacija: Suvremena psihologija
1 (1998), 1-2 ; str. 7-30
Glavni autori: Koren, I. (-), Kolesarić, V. (Author), Ivanec, Dragutin
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 01970naa a2200253uu 4500
008 131105s1998 xx hrv|d
022 |a 1331-9264 
035 |a (CROSBI)246733 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Koren, I. 
245 1 0 |a Analiza uzroka relativne školske neuspješnosti intelektualno natprosječnih učenika. /  |c Koren, I. ; Kolesarić, V. ; Ivanec, Dragutin. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Analysis of the causes of school underachievement among intellectually superior students 
300 |a 7-30  |f str. 
363 |a 1  |b 1-2  |i 1998 
520 |a Ovaj rad prikaz je longitudinalne studije praćenja školskog uspjeha skupine od 60 intelektualno natprosječnih učenika, od šestog razreda osnovne škole do četvrtog razreda srednje škole. Istraživanje je potaknuto empirijskim spoznajama i istraživanima u svijetu o pojavi slabijeg školskog uspjeha nekih izrazito intelektualno natprosječnih učenika. u ovdje prikazanom istraživanju podaci su prikupljani od samih učenika te od njihovih roditelja i učitelja. Podaci su se odnoslili na intelektualni status učenika, na neke konativne i motivativne dimenzije njihovih ličnosti, na obiteljske prilike, te na školske aktivnosti i školski uspjeh učenika. Rezultati praćeenja su pokazali da se školska uspješnost učenika smanjuje u srednjoj školi i da se učenici koji postižu manji uspjeh u školi nego štobi trebalo očekivati prema njihovom intelektualnom statusu, razlikuju od onih sasvim uspješnih u školi samo prema marljivosti i načinu učenja. 
546 |a HRV 
690 |a 5.06 
693 |a nadarenost, školska neuspješnost, praćenje uspješnosti  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a assomplishment, school underachievement, follow-up study  |l eng  |2 crosbi 
700 1 |a Kolesarić, V.  |4 aut 
700 1 |a Ivanec, Dragutin  |4 aut 
773 0 |t Suvremena psihologija  |x 1331-9264  |g 1 (1998), 1-2 ; str. 7-30 
942 |c CLA  |u 1  |z Ostalo - clanak 
999 |c 306588  |d 306586