Deset razloga za novi redoslijed padeža
U članku se navodi deset razloga za novi redoslijed padeža (NAG DL I V) prema načelima čestote, gramatičkoga položaja, značenjske određenosti i ističanja obličnih jednakosti i razlika. Pokazuju se i nedostatci poučavanja tradicionalnim rasporedom koji ne omogućuju potpuno metjezično ovladavanje pade...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:306646/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Metodički profili: časopis za učitelje hrvatskoga jezika I (2006.), 2 ; str. 28-30. |
Glavni autor: | Jelaska, Zrinka (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 01334naa a2200241uu 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 131105s2006 xx hrv|d | ||
022 | |a 1846-0348 | ||
035 | |a (CROSBI)256595 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |a Jelaska, Zrinka | |
245 | 1 | 0 | |a Deset razloga za novi redoslijed padeža / |c Jelaska, Zrinka. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Ten reasons for new order of Cases | |
300 | |a 28-30. |f str. | ||
363 | |a I |b 2 |i 2006. | ||
520 | |a U članku se navodi deset razloga za novi redoslijed padeža (NAG DL I V) prema načelima čestote, gramatičkoga položaja, značenjske određenosti i ističanja obličnih jednakosti i razlika. Pokazuju se i nedostatci poučavanja tradicionalnim rasporedom koji ne omogućuju potpuno metjezično ovladavanje padežima izvornih govornika. Navode se i dosadašnja iskustva s padežnim redoslijedima različitima od tradicionalnih. | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 0130438 | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 6.03 | ||
693 | |a morfologija, padeži, čestotnost, poučavanje i učenje, hrvatski jezik |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a morfologija, Croatian Cases, frequency, teaching and learning |l eng |2 crosbi | ||
773 | 0 | |t Metodički profili: časopis za učitelje hrvatskoga jezika |x 1846-0348 |g I (2006.), 2 ; str. 28-30. | |
942 | |c CLA |t 1.01 |u 1 |z Znanstveni - clanak | ||
999 | |c 306646 |d 306644 |